فرهنگی

بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران

مصلی امام خمینی (ره) هفته آینده میزبان برگزاری بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران خواهد شد.

به گزارش روند بازار، بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از ۲۹ بهمن‌ماه لغایت ۲ اسفند سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. 

در حدود ۶۰۰ رسانه پیش ثبت نام خود را برای حضور در این نمایشگاه انجام داده‌اند و فعالان رسانه‌ای به عنوان انسان‌رسانه در این دوره از نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته‌اند. 

پوستر این نمایشگاه نیز توسط محمد روح‌الامین، طراحی شده است. طراحی این پوستر به گفته روح‌الامین به سبک سورئال انجام شده است تا نمادی از عصر نوین رسانه باشد. 

نشست‌های تخصصی متعددی در قالب‌های اقتصاد رسانه، تجربه کاوی و همچنین رونمایی کتاب‌ها از جمله جلد دوم دانشنامه مطبوعات از جمله برنامه‌های این دور از نمایشگا خواهد بود و کمیته‌ای مختص فناوری‌های نو و هوش مصنوعی نیز برپا خواهد شد. در کمیته استان‌ها از بیش از ۲۰ چهره استانی رسانه‌ای تقدیر می‌شود. همچنین ۵ چهره ملی حوزه ارتباطات نیز تقدیر خواهند شد.

منبع
خبرگزاری ایلنا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا