کسب و کار

تا رسیدن به اصالت شغلی تقلید کردم و میلیاردر شدم

حتما عنوان این بخش برایتان کمی عجیب‌وغریب است. این‌طور نیست؟ یکی از عوامل موثر در موفقیت تقلید است. از آدم‌های موفق دلخواهتان تقلید کنید. ادای آنها را دربیاورید و از رفتارهایشان الگو بگیرید. بعد از مدتی، مشاهده خواهید کرد که شما هم در مسیری مشابه آنها قرار گرفته‌اید. منظور تقلید کورکورانه نیست بلکه هدف الهام‌گرفتن است. زیستن شبیه کسانی که دوست دارید، شبیه‌شان باشید به شما کمک می‌کند که واقعا شبیه آنها شوید. توجه داشته باشید  کی از حوزه های پر سود چرم می باشد که من ثروتی که امروز دارم را مدیون این محصول می باشم.

چرم خام گوسفندی

قیمت چرم خام گوسفندی با توجه به کاربردی که در پوشاک مثل لباس، دستکش، کفش و در زمینه تزئینی دارد متفاوت می باشد.

در ساخت چرم خام گوسفندی کار نخست انتخاب پوست سالم و تمییز است که تاثیر زیادی در محصول نهایی آخر که باید کیفیت بالایی داشته باشد دارد.

پوست گوسفند را بعد از کشتار به دباغ خانه برده میشود و بعد از دباغی تبدیل به چرم خام میشود.

اگر پوست مورد نظر در استفاده در تولید چرم سوراخ یا پارگی باشد نمی توان از آن چرم خوب و مرغوب استفاده کرد.

دباغی کردن چرم یکی از مراحل مهم تولید چرم می باشد که اگر صحیح انجام نشود  چرم کیفیت بالایی نخواهد داشت.

چرم خام در ساخت و تولید انواع پوشاک مثل دستکش چرمی، انواع پالتو چرمی، کاپشن و کت چرم و انواع لباس های چرمی زنانه کاربرد دارد.

انواع لباس های زنانه که از چرم ساخته میشود شامل بلوز، شلوار، دامن و… می باشد.

محصولات چرمی که در زمینه موارد تزئینی ساخته میشود مثل رویه مبلمان، صندلی، کف سالن و اتاق خواب کاربرد دارد.

چرم مبلی گاوی

چرم مبلی گاوی ضخیم از کالاهای ضروری و پرکاربرد در زمینه بافت انواع کیف و کفش و کالاهای دیگر می باشد که نوسان قیمت آن بالا بوده است و شما می توانید مدل های متنوع آن را با قیمت ارزان در سایت ما مشاهده کنید.

همانطور که می دانید برای تولید بسیاری از محصولات از چرم مصنوعی ضخیم استفاده می کنند که از جمله آنها می توان به کفش اشاره کرد.

تفاوت چرم مصنوعی با چرم طبیعی این است که مواد تشکیل دهنده ی این محصول کاملا مصنوعی می باشد و بخاطر بالا بودن هزینه ی چرم اصل آن را جایگزین کرده اند.

معمولا از چرم مصنوعی به دلیل مقاومت و ضخامتی که دارد بیشتر در تولید مبلمان و صندلی های ماشین استفاده می کنند زیرا در برابر آسیب ها مقاوم است.

از دیگر موارد استفاده این محصول می توان به تولید کفش، کیف، آستر، روکش جلد، لباس و پارچه های ضد آب اشاره کرد که بسیار پر کاربرد هستند.

چرم مبلی گاوی

چرم طبیعی

از مشخصات چرم طبیعی برای کاشپن می توان گفت که  از چرم طبیعی در رنگ و سایز های گوناگون تولید شده است.

از شاخصه های دیگر که می توان اشاره کرد این است که این کاپشنها به صورت بلند و کوتاه تولید شده اند که با توجه به نیاز خود می توانید تهیه کنید. از ویژیگی های این محصول این است که در برابر باران، برف و حتی هوای آلوده از بدن شما محافظت می کند و نمی گذارد که لباس های شما خیس شوند و شما می توانید برای تمیز کردن آن ها از پارچه یا حوله ای تمیز استفاده کنید.

چرم طبیعی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا