اقتصادی

سیگنال مهم برای دارندگان اتریوم

یک پلتفرم بزرگ رمزارزها قرار است اتریوم را هم به جمع ارزهای پذیرفته شده اضافه کند و این پلتفرم علاوه بر خرده فروشی بیت‌کوین و اتریوم خدمات نگهداری و معاملات مشتقه بیت‌کوین هم ارائه می‌کند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، یک پلتفرم بزرگ رمزارزها قرار است اتریوم را هم به جمع ارزهای پذیرفته شده اضافه کند و این پلتفرم علاوه بر خرده فروشی بیت‌کوین و اتریوم خدمات نگهداری و معاملات مشتقه بیت‌کوین هم ارائه می‌کند.

نهاد نظارتی مالی سوئد خواستار ممنوعیت بلاکچین‌های اثبات کار مانند بیت‌کوین و اتریوم شده و عقیده دارد استخراج زیاد رمزارزها قرارداد پاریس را به خطر می‌اندازد.

شاخص ترس و طمع بازار رمزارزها در سطح ۷۱ قرار دارد و احتمالا معاملات این ماه نسبت به ماه قبل محافظه‌کارانه‌تر دنبال شود چون شاخص ترس و طمع در ماه گذشته ۷۶ بوده است.

تحلیل تکنیکال اتریوم

اگر اتریوم بتواند کندل هفتگی بالای سقف تاریخی جدید خود ثبت کند احتمالا با تقاضای زیادی همراه می‌شود.

شاخص مقاومت نسبی بالای عدد ۷۵ قرار دارد و احتمالا روند صعودی اتریوم ادامه خواهد داشت.

کارشناسان عقیده دارند اتریوم تقاضای زیادی  دارد و خطوط مقاومت ایجاد شده توسط سیگنال‌های واگرایی نزولی را در هم می‌کوبد.

طبق داده‌ها کارشناسان عقیده دارند اتریوم یک محدوده حمایتی در محدوده ۴ هزار و ۴۵۰ دلار دارد و انتظار می‌رود قیمت تا پایان هفته مقاومت ۴ هزار و ۶۶۵ دلار را پشت سر بگذارد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا