اقتصادی

روند قیمتی ارز دیجیتال فلوکی اینو به چه شکل خواهد بود؟

ارز دیجیتال فلوکی اینو که بازدهی نجومی به دارندگان خود داده بود حالا ۵۰ درصد زیر سقف تاریخی خود معامله می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت فلوکی اینو امروز با رشدی ۹ درصدی به ۰٫۰۰۰۱۶۸۱۲ دلار رسید. این ارز دیجیتال پس از رسیدن به کف ۰٫۰۰۰۱۲۲۷ دلاری در هفته گذشته حالا وارد روند صعودی شده است. این روند صعودی قیمت فلوکی را به محدوده ۰٫۰۰۰۱۷۶۰ دلاری رساند.

در حال حاضر فلوکی ۴۵ درصد بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه خود معامله می‌شود. در حال حاضر این ارز دیجیتال به دنبال شکستن مقاومت سنگین محدوده بالایی کانال نزولی در سطح ۰٫۰۰۰۱۶۹ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰ روزه خود است.
شکستن این محدوده با یک روند صعودی قدرتمند می‌تواند فلوکی را به محدوده مقاومتی ۰٫۰۰۰۲۱۷۱ دلاری برساند.

اگر فلوکلی بتواند بر این سطح غلبه کند، این میم‌کوین می‌تواند رنج مثبت ۴۴ درصدی زده و به قیمت ۰٫۰۰۰۲۳۵۰ دلاری ۱۹ نوامبر خود بازگردد.

این در حالی است که اندیکاتور مک‌دی هم روندی صعودی داشته و به تازگی خط صفر را به سمت محدوده مثبت شکسته است که نشاندهنده چشم‌انداز صعودی است.

تحلیل ارز دیجیتال فلوکی اینو

با نگاهی به شاخص مقاومت نسبی (RSI) و واگرایی منفی آن، به نظر می‌رسد این ارز از منطقه اشباع خرید خارج شده است. با این وجود ناکامی این ارز دیجیتال در حفظ میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه می‌تواند فشار فروش را افزایش داده و قیمت فلوکی را به سطح روانی ۰٫۰۰۰۱۰ دلاری برساند. در صورت تداوم روند نزولی دو سطح حمایتی ۰٫۰۰۰۰۵۰ و ۰٫۰۰۰۰۳۷ دلاری هم در ادامه وجود دارد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا