سیاسی

بودجه ۱۴۰۳ بر اساس برنامه هفتم تدوین می‌شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده‌اند که لایحه بودجه ۱۴۰۳ را براساس برنامه هفتم توسعه تدوین خواهند کرد.

به گزارش روند بازار، جعفر قادری در گفتگو با خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: اکنون دستورکار صحن علنی مجلس شورای اسلامی برنامه لایحه هفتم توسعه است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به‌صورت دوشیفت در حال بررسی آن هستند.

وی افزود: همچنین بعد از اتمام بررسی لایحه برنامه هفتم دستورکار صحن مجلس بررسی لایحه بودجه سال آینده خواهد بود و دولت و سازمان برنامه و بودجه نیز قول داده‌اند که سر زمان مقرر لایحه بودجه ۱۴۰۳ را به مجلس ارسال کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: موضوع مهمی که وجود دارد این است که دولت لایحه بودجه سال آینده را قرار است بر اساس لایحه برنامه هفتم توسعه تدوین کند و این‌که اشتباه برداشت می‌شود که با توجه به اینکه برنامه ششم تمدید شده است، پس لایحه بودجه بر اساس برنامه ششم تدوین می‌شود غلط است.

قادری تصریح کرد: دولت و سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده‌اند که لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بر اساس برنامه هفتم توسعه تدوین خواهند کرد؛ زیرا بررسی لایحه برنامه تا اواخر آبان به اتمام می‌رسد و بودجه نیز برای سال آینده است پس مشکلی وجود ندارد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا