اجتماعی

تردد‌های برون شهری ۱ درصد افزایش پیدا کرد

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۵۸۷ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.


به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۵۸۷ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۵.۰ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.

محور‌های دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته:

ردیفنام محوراستانتعداد وسیله نقلیه
۱آزادراه کرج – قزوینالبرز۱۴۵۹۸۳
۲آزادراه تهران – کرجالبرز۱۱۹۵۳۸
۳آزادراه قزوین – کرجالبرز۱۰۱۲۴۳
۴قرچک – ریتهران۸۹۳۴۶
۵آزادراه کرج – تهرانالبرز۸۹۱۸۶
۶آزادراه تهران – قمتهران۶۴۴۵۱
۷ایلخچی – تبریزآذربایجان شرقی۵۶۶۴۶
۸امامزاده هاشم – سراوانگیلان۵۵۷۳۶
۹بهارستان – اصفهاناصفهران۵۵۵۷۶
۱۰شهریار-کرجتهران۵۳۵۴۶

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا