اجتماعی

تمدید کارت بلیت مترو خبرنگاران در دفاتر الکترونیک شهر تهران

مراحل تمدید و تحویل کارت بلیت مترو خبرنگاران از تاریخ نهم مردادماه ۱۴۰۲ توسط فاوا شهرداری آغاز شده است. خبرنگاران برای تمدید کارت خود می توانند به دفاتر الکترونیک شهر مراجعه کنند.

به گزارش روند بازار به نقل از شمانیوز، پس از گذشته حدود ۵ ماه از سال جدید، پیگیری خبرنگاران برای تمدید کارت بلیت مترو خبرنگاری به نتیجه رسید. کارت بلیت متروی خبرنگاران که طبق معمول هر سال با بارگذاری اسناد و مدارک پس از اعتبارسنجی در ابتدای سال اقدام می‌شد، امسال با خلف وعده مترو به تعویق افتاد به نحوی که با ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران یک هفته پیش لیست اسامی خبرنگاران حائز شرایط به دفاتر دولت الکترونیک شهر در سراسر تهران ارسال شد.

براساس پیگیری ها از فاوا شهرداری، لیست اسامی خبرنگاران در روز دوشنبه هفته گذشته ۹ مردادماه سال جاری به دفاتر دولت الکترونیک شهر تهران ارجاع شده است و تمامی خبرنگاران با در دست داشتن کارت ملی و بلیت مترو خبرنگاری می‌توانند کارت بلیت را دریافت یا تمدید کنند.

به نظر می رسد شرکت متروی تهران و حومه از تمدید کارت بلیت خبرنگارانی سرباز زده و خلف وعده کرده بود که با فاوا شهرداری این موضوع را راسا در دستور کار قرار داد و پس از ارسال لیست اسامی به دفاتر الکترونیک شهر تهران اعلام کرد که نیازی به حضور در ایستگاه‌های مترو نیست و تمامی دفاتر سطح شهر این کار را انجام می‌دهند.

خبرنگاران می‌توانند با مراجعه به دفاتر الکترونیک شهر تهران و با ارائه کارت ملی (شناسایی معتبر)، کارت بلیت مترو خبرنگاری خود را تمدید کنند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا