کسب و کار

جدیدترین مدلهای درب ضد سرقت

به دنبال افزایش آپارتمان نشینی و افزایش سرقت، درب‌های ضد سرقتی به بازار آمدند که به دلیلی قفل‌های پیچیده و خاصی که دارند، موجب افزایش امنیت و آسایش بیشتر می‌شوند. این درب‌ها برای درب آپارتمان‌های مسکونی، تجاری و اداری مناسب می‌باشد. همچنین برای درب ویلاها هم مناسب هستند. در ادامه به بررسی جدیدترین مدل درب ضد سرقت و ویژگی‌های آن‌ها می‌پردازیم.

درب ضد سرقت چیست؟

همانطور که از نام آن مشخص است درب ضد سرقت، دربی است که مانع از ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه تخریب، فشار، برش و اهرم کردن مقاومت دارد و به همین دلیل امنیت بسیار بالایی را ایجاد می‌کند. با نصب درب ضد سرقت با خیالی راحت‌تر از خانه خارج می‌شوید. این درب‌ها نسبت به درب‌های معمولی و قدیمی قیمت بالاتری دارند، اما با توجه به مزایایی که دارند به صرفه می‌باشند و ارزش آن را دارند که خریداری شوند.

برای مشاهده محصولات درب ضد سرقت کلیک کنید.

درب ضد سرقت چند نوع دارد؟

درب ضد سرقت در انواع چینی، ایرانی و ترکی در بازار وجود دارد که به طور مختصر به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

درب ضد سرقت چینی

درب‌‌های ضد سرقت چینی دارای رویه فلزی هستند و از انواع دیگر درب‌های ضد سرقت قیمت پایین‌تری دارند، به طبع کیفیت بالایی هم ندارند. به همین دلیل بهتر آن است که کمی بیشتر هزینه کنید و انواع ایرانی یا ترک آن را خریداری نمایید تا خیالتان از کیفیت، کارایی و مقاومت آن‌ها راحت‌تر باشد.

درب ضد سرقت ترک

انواع ترک درب ضد سرقت از کیفیت بالا و ظاهری لوکس و مدرن برخوردار هستند ولی به دلیل نوسانات بازار ارز، با قیمت بسیار بالایی عرضه می‌شوند و شاید زیاد به صرفه نباشند. درب ضد سرقت ترک دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ها می باشد.

درب ضد سرقت ایرانی

درب‌های ضد سرقت ایرانی از کیفیت بالا و مقاومت خوبی برخوردار هستند و قیمت مناسبی هم دارند. به همین دلیل محبوبیت زیادی نزد مشتریان دارند. این درب‌ها توسط شرکت‌های داخلی تولید می‌شوند و دارای استانداردهای لازم هستند.

شما می‌توانید درب‌های ضد سرقت با کیفیت، قیمت مناسب و استاندارد را به شرکت سنا درب سفارش دهید. سنا درب با چندین سال سابقه در زمینه فروش انواع درب ضد سرقت در خدمت شما عزیزان می‌باشد.

درب‌های ضد سرقت خوب چه ویژگی‌هایی دارند؟

فلز به کار رفته در چهارچوب درب باید بسیار با کیفیت باشد و محل اتصال ورق‌ها جوش‌های محکم و مقاومی داشته باشد.

روکش درب ضد سرقت می‌تواند ایرانی، اروپایی، آمریکایی، چینی و ترک باشد. تنها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

درب ضد سرقت با کیفیت قفل و یراق مرغوبی دارد و اگر این طور نباشد مانند این است که پول خود را دور انداخته باشید، چون اصلی‌ترین هدف درب ضد سرقت افزایش امنیت با استفاده از قفل‌های آن است.

جدیدترین مدل‌های درب ضد سرقت کدام‌ها هستند؟

درب های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند که بر اساس نوع طراحی، رنگ و جنس با یکدیگر تفاوت دارند. از محبوب ترین مدل های درب ضد سرقت در بازار می توان به این موارد اشاره نمود:

درب ضد سرقت مدل کرکره‌ای

این درب‌ها کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی دارند. برای افزایش امنیت در این درب از رمزهای امنیتی استفاده می‌شود.

درب ضد سرقت مدل کمند

یکی از جدیدترین مدل‌های درب ضد سرقت مدل کمند است. انواع قفل دیجیتال را می‌توان روی این درب نصب کرد. برای بالا بردن کیفیت این مدل از رنگ پلی اورتان برای روکش درب و رنگ الکترواستاتیک برای چهارچوب درب استفاده شده است.

درب ضد سرقت مدل نگار

از ویژگی‌های مدل نگار درب ضد سرقت می‌توان به ساخت در ابعاد و اندازه‌های مختلف، نصب بهترین قفل درب ضد سرقت و قیمت مناسب اشاره کرد.

درب ضد سرقت مدل سارین

مهمترین مشخصات درب ضد سرقت مدل سارین رنگ پلی اورتان، رنگ چهارچوب الکترواستاتیک، ورق فولادی و امکان تولید در ابعاد مختلف است.

درب ضد سرقت مدل هایگلاس

روکش این درب هایگلاس براق بوده و بسیار شیک و با کلاس می‌باشد. این مدل درب نسبت به کیفیتی که دارد قسمت بسیار مناسبی دارد. درب ضد سرقت مدل هایگلاس در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه می‌شود. برخی از مشخصات آن عبارت‌اند از دارای استراکچر فولادی، استفاده از قفل ضد سرقت و ورق داخلی سراسری اشاره کرد.

درب ضد سرقت مدل ترموود

درب ضد سرقت ترمووود برای آپارتمان‌ها بسیار مناسب است. این درب به دلیل مقاومت بالا دربرابر نور خورشید و دیگر عوامل محیطی، از بهترین درب‌های ضد سرقت است. ظاهر آن بسیار ساده و شیک است. برای افزایش امنیت آن از قفل ضد سرقت برند ترک استفاده شده است.

انواع بیشتری از درب‌های ضد سرقت را می‌توانید در سایت سنا درب امن مشاهده کنید تا بتوانید درب متناسب با نیاز و سلیقه خود را خریداری نمایید. در صورت داشتن هر گونه سوال با مشاوران ما در سنا درب امن تماس بگیرید.

نصب درب ضد سرقت چگونه است؟

نصب درب‌های ضد سرقت دارای مراحل زیر است:

نصب چهارچوب درب

در ساختمان‌های نوساز ابتدا لازم است چهارچوب جدید برای درب نصب شود. این کار با توجه به ابعاد درب شما انجام می‌شود. چهارچوب درب ضد سرقت ازپروفیل‌های آهنی ساخته می‌شود.

نصب دستگیره و قفل درب

قفل درب ضد سرقت به صورت مجزا از درب نصب می‌شوند. با خرید درب ضد سرقت دفترچه راهنمایی به شما داده خواهد شد که در آن تمامی مراحل نصب دستگیره و قفل درب نوشته شده است. قفل هوشمند درب ضد سرقت از امن ترین مدل قفل ضد سرقت می باشد که امنیت و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

اندازه گیری و نصب لولا

با کمک فردی درب را در چهارچوب قرار دهید و محل لولا را علامت بزنید. نصب لولا را با یک مته دو میلیمتری انجام دهید.

نصب درب ضد سرقت دو روش متداول دارد که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

نصب درب ضد سرقت به روش جوش دادن

در این روش ابتدا درب ضد سرقت را جایگزین درب فعلی می‌کنید و آن را از طرفی که باله ندارد وارد چهارچوب می‌کنید. درب را با دقت تراز می‌کنید. سپس در سوراخ‌های تعیین شده چند خال جوش ایجاد می‌کنید، درب را دوباره امتحان می‌کنید. در صورتی که درست جا زده‌اید می‌توانید به طور کامل آن را جوش دهید.

نصب درب ضد سرقت به روش رول بولت

در این روش دیوارها باید مقاومت خوبی داشته باشند. مانند روش قبل ابتدا درب را با دقت تراز می‌کنید و سپس شروع به سوراخ کردن دیوار می‌کنید. پس از آن رول بولت‌ها را وارد حفره‌های مشخص شده می‌کنید.

درب ضد سرقت استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • امنیت بالا
  • جلوگیری از انتقال صدا
  • نصب آسان
  • دارای قفل شب بند
  • دارای دوربین چشمی با زاویه دید بالا
  • دارای زنگ داخلی
  • دارای دستگیره‌های آلومینیومی
  • لولای درب قابل تنظیم
  • دارای زبانه‌های متحرک
  • رویه ام دی اف
  • تنوع فراوان
  • ظاهری لوکس و زیبا
  • دارای رنگ‌های مقاوم و استاتیک
  • چهارچوب درب از جنس فولاد نرم
  • دارای نوار درزگیر
  • کیفیت بسته شدن فوق‌العاده

درب ضد سرقت چه مزایایی دارد؟

  • حفاظت از اموال و دارایی‌های ارزشمند با برقراری امنیت اتاق‌ها
  • بدنه مقاوم، ضد شکستگی و ضد سوختگی
  • ضد حریق
  • مقاومت در برابر اهرم کردن

خرید درب ضد سرقت

در هنگام خرید درب ضد سرقت به جنس و کیفیت درب و نیازها و سلیقه خود توجه کنید. بهتر است از شرکت‌های معتبر خرید خود را انجام دهید تا با تیم مجربی که دارند بهترین پیشنهادات را به شما اراده دهند و خدمات پس از فروش قوی داشته باشند. برای خرید جدیدترین مدل‌های درب ضد سرقت می‌توانید به شرکت سنا درب اعتماد کنید. برای ارتباط با سنا درب با شماره‌های ۰۹۱۲۵۶۱۰۹۵۹ و ۰۲۱۸۸۲۴۶۳۸۹ تماس بگیرید. سنا درب با توجه نیاز مشتریان خود قادر به ساخت درب ضد سرقت در انواع و ابعاد مختلف است. در برخی از موارد ممکن است به تعمیر درب نیاز داشته باشید. تعویض روکش درب ضد سرقت یکی از خدماتی است که در سنا درب امن ارائه می شود.

قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت به برند، کیفیت، مقاومت، ویژگی‌ها و جنس آن بستگی دارد. برای مشاوره قیمت و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان شرکت سنا درب امن در ارتباط باشید. ۰۹۱۲۵۶۱۰۹۵۹

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا