کسب و کار

جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو در ایران

لاغری سریع شکم و پهلو با جراجی لیپوماتیک شکم و پهلو در کلینیک مدیکال تهران بهترین جراح زیبایی برای جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو در ایران و در بهترین بیمارستان‌ها

مدت زمان عمل لیپوماتیک شکم: یک تا سه ساعت

محل بخیه لیپوماتیک: نامرئی / چند سوراخ کوچک یک یا دو سانتی متری روی شکم یا پهلو

زمان استراحت بعد از عمل لیپوماتیک: چهار تا هشت روز

اثرات جراحی: بلافاصله بعد از جراحی قابل مشاهده است. / به طور کامل بعد از کاهش التهاب یک تا دو ماه

ماندگاری عمل لیپوماتیک: در صورت رعایت رژیم غذایی و چاق نشدن ماندگار و دائمی است.

مدت زمان بستری در بیمارستان: ترخیص در همان روز بعد از عمل یا یک روز بعد

خدمات رایگان: مشاوره رایگان قبل از عمل

بیهوشی: بیهوشی عمومی

هزینه عمل لیپوماتیک شکم و پهلو در ایران: ۱۵۰۰ تا ۲۴۰۰ دلار

شکم و پهلو یکی از مناطقی هستند که بیشترین مقدار چربی را پوشش می‌دهند، لیپوماتیک شکم و پهلو یکی از سریع‌ترین روش‌های پیکر تراشی است.

جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو بیشتر برای چه افرادی مناسب است؟

  • افرادی که تجربه‌ی بارداری و افزایش وزن و تجمع چربی در ناحیه شکم و پهلو را دارند.
  • افرادی که در بارداری‌های قبلی، دچار کشیدگی عضلات شکم و چاقی شده‌اند، بارداری یکی از عوامل مهم چاقی در زنان است.
  • تخلیه‌ی چربی انباشته شده در محل برش سزارین
  • افرادی که دیابت دارند و چربی زیادی در بدنشان ذخیره شده است. جراحی لیپوماتیک به کاهش BMI و بهتر شدن سبک زندگی بیماران دیابتی کمک می‌کند.
  • وجود چربی‌های مقاوم در بدن که با رژیم‌های معمولی یا ورزش از بین نمی‌روند.
  • وجود چاقی قبلی و کاهش وزن و افزایش چاقی باعث ایجاد فیبر بیشتر و چربی‌های مقاوم می‌شود، که به راحتی با رژیم از بین نمی‌روند.

جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو

از جراحی لیپوماتیک برای برداشتن چربی‌های زیر پوستی ناحیه‌ی شکم و پهلو استفاده می‌شود. به طور کلی، چربی در بدن به دو صورت ذخیره می‌شود:

چربی زیر پوستی: چربی‌ها در مناطق سطحی پوست تشکیل شده‌اند و با جراحی لیپوماکیک می‌توان آنها را تخلیه کرد.

چربی درونی: چربی درونی شکم در نواحی عمیق شکم و اطراف روده، معده، کبد و… شکل می‌گیرد، این چربی با جراحی لیپوماتیک تخلیه نمی‌شود، فقط با رژیم غذایی و ورزش کردن می‌توان این چربی‌های عمیق را حذف کرد.

جراحی لیپوماتیک شکم

با کمک جراحی لیپوماتیک شکم که در کلینیک مدیکال تهران می‌توان چربی‌های سطحی شکم را تخلیه کرد، این چربی‌ها عموما با روش‌های معمولی مثل رژیم غذایی و ورزش از بین نمی‌روند. چربی شکم مقاوم‌ترین چربی بدن است و با رژیم غذایی و ورزش از بین نمی‌رود، به دلیل کم تحرکی عضلات شکم و … بهترین راه برای کاهش وزن سریع، انجام جراحی لیپوماتیک شکم است. بیشتر چربی‌هایی که باعث چاقی و افتادگی شکم می‌شوند زیر پوست قرار دارند و جزء چربی‌های سطحی به حساب می‌آیند، این چربی‌ها به راحتی با جراحی لیپوماتیک شکم تخلیه می‌شوند و بدنی ایده آل و دلخواه شکل می‌دهند.

جراحی لیپوماتیک پهلو

در جراحی لیپوساکشن پهلو، چربی ذخیره شده‌ی زیر پوست از پایین قفسه سینه به سمت بالای کمر تخلیه‌ می‌شود. این نوع از چربی‌ها که در پهلو قرار دارند از نوع چربی‌های مقاوم هستند و کسانی که در پهلوهایشان چربی دارند گزینه‌ی مناسبی برای جراحی لیپوماتیک پهلو به حساب می‌آیند. ظاهر چاق پهلوها روی زیبایی بدن تاثیر منفی می‌گذارد و پیکرتراشی با عمل لیپوماتیک یکی از راه‌های سریع کاهش وزن در ناحیه‌ی پهلو است.

لیپوماتیک چیست؟

جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو در ایران

لیپوماتیک یکی از سریع‌ترین راه‌های کاهش وزن است، در این عمل جراحی چربی‌های ذخیره شده در قسمت‌های مختلف بدن با چند سوراخ کوچک از بدن خارج می‌شوند، وارد کانولای بدن شده و از طریق امواج و مکش، از بدن بیرون کشیده می‌شوند.
در جراحی زیبایی شکم لیپوماتیک، برش عمیقی در بدن ایجاد نمی‌شود و چربی‌ها با کمترین درد و به راحتی از بدن خارج می‌شوند، از این چربی‌ها می‌توان برای شکل دادن به سایر قسمت‌های بدن استفاده کرد.

مراقبت‌های قبل از جراحی لیپوماتیک

  1. از مصرف آسپیرین، ژلوفن و مسکن‌ها و ویتامین‌ها و داروهای رقیق‌کننده‌ی خون که خطر خونریزی را افزایش می‌دهند، جلوگیری کنید.
  2. دو هفته قبل از جراحی زیبایی پیکرتراشی، سیگار نکشید.
  3. دو هفته قبل از جراحی زیبایی الکل مصرف نکنید.
  4. نه ساعت قبل از عمل جراحی شکم و پهلو چیزی نخورید و ناشتا باشید.
  5. تمام بیماری‌ها و داروهای خود را با پزشکتان در میان بگذارید.
  6. ممکن است بعد از جراحی لیپوماتیک کمی احساس درد و سوزش داشته باشید، می‌توانیو برای تسکین درد از استامینیفون استفاده کنید.
  7. مایعات زیاد بنوشید.
  8. برای جلوگیری از التهاب بدن، از مصرف زیاد نمک خودداری کنید.

هزینه جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو:

هزینه جراحی لیپوماتیک نسبت به محل جراحی و میزان چربی و عوامل دیگر متغیر است.

چه عواملی روی هزینه‌ی جراحی لیپوماتیک تاثیر می‌گذارد؟

قسمتی از بدن که نیاز به جراحی لیپوماتیک دارد. این عامل تاثیر زیادی روی هزینه‌ی جراحی لیپوماتیک می‌گذارد، مثلا هزینه‌ی لیپوماتیک شکم بیشتر از لیپوماتیک ران است.

جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو و حجم دادن به باسن و سایر قسمت‌های بدن لیپوساکشن و جراحی باسن برزیلی را می‌توان همزمان انجام داد و چربی شکم و پهلو را به باسن تزریق کرد. جراحی لیپوماتیک و فرم‌دهی بدن روی هزینه‌ی جراحی زیبایی تاثیر می‌گذارد.

چربی بدن و BMI و جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو: حجم چربی بدن و BMI تاثیر زیادی روی قیمت جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو می‌گذارد، هر چه حجم چربی بیشتر باشد، هزینه‌ی لیپوماتیک نیز بیشتر می‌شود.

جراحی زیبایی پیکرتراشی و لاغری: هزینه لیپوماتیک با هزینه لیپوساکشن و … متفاوت است، همچنین نوع روشی که پزشک متخصص برای برداشتن چربی‌ها انتخاب می‌کند روی هزینه‌ی جراحی کاهش وزن تاثیر می‌گذارد.

پرداخت هزینه جراحی لیپوماتیک جراح زیبایی: هزینه‌‌ی عمل توسط متخصص زیبایی با یک پزشک تازه کار متفاوت است.

محل جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو: جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو را در کلینیک‌ها و بیمارستان‌های محدودی می‌توان انجام داد. هزینه‌ی جراحی لیپوماتیک در بیمارستان نسبت به جراحی زیبایی در کلینیک‌ها بیشتر است.

هزینه آزمایشات قبل از عمل

هزینه‌ی عکاسی قبل و بعد از جراحی زیبایی

هزینه‌ی بیهوشی جراحی لیپوماتیک: بیهوشی و بی‌حسی هم روش‌های مختلفی دارد، جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو را می‌توان با بی‌حسی کامل، یا بی‌حسی موضعی انجام داد، هزینه‌ی این دو روش هم با یکدیگر متفاوت است.

مزایای جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو

مزایای جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو
  • کاهش وزن سریع و رسیدن به فرم بدنی دلخواه بدون رژیم‌های سخت
  • نتیجه صد در صد مثبت جراحی لاغری
  • جراحی لیپوماتیک را می‌توان با بی‌حسی موضعی انجام داد.
  • قیمت پایین جراحی لیپوماتیک نسبت به سایر جراحی‌های کاهش وزن
  • بالا بردن همزمان پوست با جراحی لیپوماتیک
  • عوارض کمتر
  • نبودن بخیه و پانسمان در جراحی لاغری

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا