اقتصادی

جزییات عرضه چانگان CS55 پلاس مشخص شد

قیمت چانگان CS55 پلاس مدل ۲۰۲۳، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون و ۹۶۳ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش روند بازار، سرانجام انتظار متقاضیان به سر آمد و وضعیت عرضه دومین خودرو وارداتی شرکت سایپا در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی با ارسال دعوتنامه مشخص شد.

یکی از محصولات وارداتی شرکت خودروسازی سایپا در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، چانگان CS55 پلاس است که شرکت سایپا فراخوان تکمیل وجه این خودرو را در قالب دعوتنامه برای متقاضیان ارسال کرده است تا بدین ترتیب قیمت نهایی این محصول هم مشخص شود.

براساس آنچه این شرکت خودروسازی در دعوتنامه خود آورده است، بر اساس فراخوان جدید، چانگان CS55 پلاس مدل ۲۰۲۳، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون و ۹۶۳ هزار تومان قیمت دارد. اما بد نیست که نگاهی هم به برخی از شاخصه های این ماشین بیندازیم.

این خود که پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو را در اختیار دارد، با توان تولید نهایت قدرت ۱۸۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر، قدرت را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به رخ‌های جلو انتقال می‌دهد.

همچنین میزان مصرف سوخت این خودرو ۵,۹ لیتری به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است.

سنسور نور و باران، سقف پانورامیک، صندلی برقی ۶ حالته راننده، صندلی ۴ حالته برقی شاگرد، صفحه نمایش لمسی ۱۰ اینچی مولتی مدیا، ، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم فرمان صوتی، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، کنترل حرکت در سرازیری و سربالایی، تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم ضد واژگونی، سنسور پارک عقب، ۶ ایربگ ده نقطه ای، ترمز پارک برقی و… از دیگر امکاناتی است که این خودرو در اختیار دارد.

منبع
اقتصادنیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا