اقتصادی

جمع‌آوری ۲۰۰۰ میلیارد تومان زکات و فطریه در کشور طی ۱۱ ماه امسال

مدیرکل اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۲ هزار میلیارد تومان زکات واجب‌، مستحب و فطریه جمع‌آوری شده است.


به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محمدطاها مهری؛ مدیر‌کل اجرایی زکات کمیته امداد امام‌ خمینی کشور صبح امروز پنجشنبه ۴ اسفند در همایش علمی، ترویجی و تکریمی زکات استان تهران با بیان اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه زکات وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند، اظهار کرد: برای احیای این فریصه الهی از تمامی ابزارها استفاده کنیم.

مهری ادامه داد: تاکنون این‌ همایش در ۲۷ استان برگزار شده است و بیش از هزار مقاله علمی، اجتماعی، رفع فقر، ثروت پول و … به دبیرخانه مرکزی این همایش ارسال شده است.

مدیر‌کل اجرایی زکات کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) اضافه کرد: در ۱۱ ماهه امسال ۲ هزار میلیارد تومان زکات واجب‌، مستحب و فطریه جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام ماه مبارک رمضان گفت: امیدواریم در این ایام نیز شاهد افزایش میزان زکات در سطح کشور باشیم و مبالغ جمع‌آوری شده در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا