اقتصادی

سیاست دولت؛ جمع اوری برنج‌های ایرانی و عرضه انها

دبیر انجمن تامین کنندگان و تولیدکنندگان برنج گفت: مد نظر است پیش از ورود به فصل برداشت برنج‌های جدید، برنج‌های باقی مانده را جمع آوری و عرضه کنیم.

به گزارش روند بازار به نقل از بازار، مسیح کشاورز با اشاره به رکود بازار برنج ایرانی افزود: مسئله ای که وجود دارد اینکه بخشی از برنج‌های پرمحصول در مازندران (قطب تولید برنج ایرانی) بنابر دلایل مختلف، هنوز به فروش نرفته و این رکود به ضرر کشاورزان و کارخانه‌داران است و باید قبل از فصل برداشت جدید، برنج‌ها در بازار عرضه شوند و به مصرف برسد.

دبیر انجمن تأمین کنندگان و تولیدکنندگان برنج افزود: این انجمن با استانداری مازندران توافقاتی انجام داد و قرار شد اگر این توافقات به رونق برنج ایرانی کمک کند به سایر استان‌های برنج خیز کشور نیز تعمیم داده شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین مقرر شد کارگروهی ایجاد شود تا نسبت به تامین زیرساخت‌های لازم و تنظیم برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت اقدام کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا