کسب و کار

جم فری فایر ارزان در تاپ جم شاپ

یکی از بازی‌های آنلاین محبوب در بین گیمرهای گوشی‌های هوشمند، بازی فری فایر است. اگر از طرفداران بازی‌هایی چون کالاف دیوتی موبایل یا پابجی هستید اما قصد دارید تا یک بازی جدید در این سبک را تجربه کنید، می‌توانید به سراغ بازی فری فایر آمده و آن را تجربه کنید. البته برای آن که بتوانید به سرعت در بازی فری فایر پیشرفت کنید، این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید اقدام به خرید جم فری فایر وجود دارد. لازم به ذکر است که به واسطه تحریم‌ها، نیاز است تا از یک مجموعه واسط برای خرید جم فری فایر اقدام کنید. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با مجموعه تاپ جم شاپ آشنا کرده و در مورد این فروشگاه توضیحات کاملی را به شما ارائه دهیم.

معرفی بازی فری فایر

پیش از بررسی نحوه خرید جم فری فایر ارزان از طریق مجموعه تاپ جم شاپ، نیاز است تا شما را با بازی محبوب فری فایر آشنا کنیم. بازی فری فایر از سوی شرکت بازی سازی ۱۱۱dots Studio که در کشور ویتنام است، ساخته شده است. این بازی در سبک شوتر سوم شخص بوده و شما می‌توانید آن را در پلتفرم‌های Android و iOS تجربه کنید.

گیم پلی بازی Garena Free Fire به نحوی است که در آن نزدیک به ۵۰ بازیکن باید در ۱۰ دقیقه با یکدیگر مبارزه کنند. در نهایت آخرین بازیکنی که زنده می‌ماند، به عنوان برنده آن دور از بازی فری فایر شناخته می‌شود.

در هر دور از بازی فری فایر بازیکنان نیاز است تا در مپ بازی جستجو کرده و تلاش کنند تا سلاح‌های مختلف را بدست بیاورند و سپس برای مبارزه از این اسلحه‌ها استفاده کنند. همچنین هر یک از شخصیت‌های داخل بازی دارای ویژگی‌های خاصی هستند که نیاز است تا برای آزاد کردن آن‌ها، از جم‌های فری فایر استفاده کنید.

جم فری فایر ارزان در تاپ جم شاپ

به صورت کلی گیم پلی بازی فری فایر سرعت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل گیمرها تلاش می‌کنند تا با سرعت قابل توجهی به سلاح‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کرده و برای از بین بردن سایر رقبا تلاش کنند.

سخت افزار مورد نیاز برای نصب فری فایر

پس از آن که شما را با بازی فری فایر آشنا کرده و در مورد گیم پلی آن اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه کردیم، حال نیاز است تا به این سوال مهم پاسخ دهیم که سخت افزار مورد نیاز برای نصب فری فایر چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که برای آن که بتوانید به بهترین شکل ممکن بازی فری فایر را بر روی گوشی اندرویدی خود تجربه کنید، نیاز است تا دستگاه شما حداقل سخت افزار زیر را داشته باشد:

  • رم: حداقل ۲ گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی مورد نیاز: حداقل ۴ گیگابایت
  • سیستم عامل مورد نیاز: حداقل اندروید نسخه ۴

همچنین اگر جز افرادی هستید که از محصولات شرکت اپل استفاده می‌کنید، شما می‌توانید به راحتی بازی فری فایر را بر روی گوشی iOS خود نصب کرده و این عنوان جذاب را تجربه کنید.

دلایل محبوبیت بازی فری فایر

یکی از سوالات مهمی که گیمرها در مورد بازی فری فایر مطرح می‌کنند این است که چرا با وجود عنوان‌های جذابی چون پابجی و یا کالاف دیوتی موبایل، بازی فری فایر محبوبیت قابل توجهی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که دلایل مختلفی باعث شده تا بسیاری از گیمرها جذب بازی فری فایر شوند.

یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت بازی فری فایر، سرعت بالا گیم پلی آن است. در واقع این بازی از نظر گیم پلی از پابجی الهام گرفته شده است، اما به جای ۱۰۰ بازیکن، تعداد بسیار کمتری گیمر در مپ بازی فری فایر قرار می‌گیرند. این موضوع باعث شده تا سرعت تجربه هر دور از بازی فری فایر افزایش پیدا کرده و شما بتوانید در مدت زمان کوتاه‌تری این عنوان را تجربه کنید.

همچنین ویژگی دیگری که بازی فری فایر دارد این است که این بازی گرافیک عالی دارد و این ویژگی باعث شده تا تجربه آن لذت بخش تر باشد. از دیگر مزایا این بازی می‌توان به وجود اسلحه‌ها، مکان‌های متنوع و همچنین شخصیت‌های گوناگون است و شما می‌توانید متناسب با سبک بازی خود از این سلاح‌ها و شخصیت‌ها استفاده کرده و از این طریق با دشمنان خود به صورت حرفه ای مبارزه کنید.

همچنین از نظر گیم پلی بازیکنان در مپ و جهان فری فایر امکان گشت و گذار آزادانه را در نقشه را دارند و می‌توانند با کمترین محدودیت کارهای مختلف را انجام دهند.

اهمیت خرید جم بازی فری فایر

جم فری فایر ارزان در تاپ جم شاپ

مثل اکثر بازی‌های رایگان و آنلاین که در سال‌های اخیر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند، توسعه دهندگان بازی فری فایر یک ارز مجازی در داخل این بازی به نام جم را ایجاد کرده اند. شما می‌توانید از طریق جم‌ها اقدام به انجام کارهای مختلفی کنید. از مهم‌ترین مزایا استفاده از جم فری فایر، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دسترسی به شخصیت‌های مختلف

یکی از ویژگی‌های بازی فری فایر تنوع بالا شخصیت‌ها این بازی است. هر یک از شخصیت‌های داخل بازی فری فایر دارای ویژگی‌ها و مزایا خاصی هستند.

فری فایر به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید از بین شخصیت‌های داخل بازی، کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس از ویژگی‌های آن شخصیت استفاده کنید. در این بین، شما می‌توانید برای آزاد کردن شخصیت‌های بازی فری فایر از جم استفاده کنید.

ارتقا دادن شخصیت‌ها داخل بازی

یکی دیگر از مواردی که به منظور خرید جم فری فایر باید به آن توجه داشته باشید این است که شما می‌توانید با استفاده از این جم‌ها، اقدام به ارتقا ویژگی‌ها و قابلیت‌های هر یک از شخصیت‌های داخل بازی کنید.

بروزرسانی سلاح‌های داخل بازی

از دیگر مزایا استفاده از جم بازی فری فایر، بروزرسانی سلاح‌ها و خرید اسلحه‌های جدید است. در واقع شما می‌توانید با آپدیت کردن سلاح‌های خود احتمال پیروزی خود را افزایش دهید.

آزاد کردن اسکین‌های مختلف

برای شخصی سازی اکانت خود، شما می‌توانید با استفاده از جم بازی فری فایر اقدام به آزاد کردن اسکین‌های مختلف کرده و از این اسکین‌ها برای شخصی سازی اکانت خود و افزایش زیبایی آن استفاده کنید.

خرید پت

در بازی Free Fire، شاهد حیوانات خانگی یا پت‌ها هستیم. شما می‌توانید با استفاده از جم اقدام به خرید پت کنید. هر یک از پت‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که می‌توانند مزایا مختلفی را برای شما به همراه داشته باشند.

به عنوان مثال برخی از پت‌ها می‌توانند باعث افزایش سلامت گیمر شده، برخی می‌توانند آسیب‌های وارده به دشمنان را افزایش داده و کارهای این چنینی را انجام دهند.

بهترین روش خرید جم فری فایر

پس از آن که شما را با بازی فری فایر آشنا کرده و در مورد مزایا استفاده از جم فری فایر آشنا کردیم، حال نیاز است تا به این سوال پاسخ دهیم که بهترین فروشگاه برای جم فری فایر کجا است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که به واسطه تحریم‌ها، نیاز است تا برای خرید جم فری فایر از فروشگاه‌های واسطه استفاده کنید. از بین مجموعه‌های مختلف، شما می‌توانید از طریق وب سایت تاپ جم شاپ، در فضا امن و راحت اقدام به خرید جم فری فایر با قیمت ارزان کنید.

در کنار جم فری فایر، مجموعه تاپ جم شاپ این امکان را به وجود آورده تا شما بتوانید جم سایر بازی‌های آنلاین را نیز از طریق این فروشگاه با پایین‌ترین قیمت خریداری کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا