سیاسی

شورای امنیت سازمان ملل حمله تروریستی شیراز را به شدت محکوم کرد

شورای امنیت سازمان ملل متحد امروز ضمن محکوم کردن حمله تروریستی شیراز مراتب همدردی خود را با خانواده‌های قربانیان اعلام کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم، شوای امنیت سازمان ملل متحد در جلسه امروز خود به وقت محلی با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی اخیر به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ایران را به شدت محکوم کرد.

اعضای شورای امنیت مراتب همدردی و تسلیت عمیق خود را با خانواده قربانیان و دولت جمهوری اسلامی ایران ابراز کرده و برای مجروحان شفای عاجل و کامل آرزو کردند.

اعضای شورای امنیت تاکید کردند که تروریسم در همه اشکال و مظاهر آن یکی از جدی‌ترین تهدیدها برای صلح و امنیت بین‌المللی است.

اعضای شورای امنیت در بیانیه‌ خود تصریح کردند که هرگونه اقدام تروریستی صرف نظر از انگیزه آن‌ها در هر کجا، هر زمان و توسط هر کسی که مرتکب شده باشد، مجرمانه و غیرقابل توجیه است.

آنها مجدداً بر لزوم مبارزه همه کشورها مطابق با منشور سازمان ملل متحد و سایر تعهدات تحت قوانین بین‌المللی، از جمله حقوق بین‌الملل حقوق بشر، حقوق بین‌المللی پناهندگان و حقوق بین‌المللی بشردوستانه، با تهدیدات علیه صلح و امنیت بین‌المللی تاکید کردند.

ریاست این جلسه را “لیندا توماس گیرینفیلد”، نماینده آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل متحد بر عهده داشت.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا