اقتصادی

خانه نقلی در تهران چند؟

برای خرید خانه‌های نقلی و نوساز در پایتخت بین ۹۲۰ میلیون تومان تا بیش از ۲٫۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بررسی وضعیت قیمت فایل‌های نوساز و کوچک‌ متراژ پایتخت نشان می‌دهد در خیابان حیجون یک واحد ۴۵ متری را به قیمت هر متر ۲۰ میلیون و ۴۴۴ هزار تومان  و قیمت کل ۹۲۰ میلیون تومان می‌توان خریداری کرد.

در استاد معین یک واحد ۳۵ متری به قیمت هر متر ۲۳ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و برای خرید آن باید ۹۷۰ میلیون تومان پرداخت کرد.

در خیابان مالک اشتر نیز یک آپارتمان نوساز ۴۲ متری را ۹۹۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده‌اند که به عبارت بهتر هر متر آن ۲۳ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

برای خرید خانه‌های نقلی و نوساز در پایتخت بین ۹۲۰ میلیون تومان تا بیش از ۲٫۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

گران‌ قیمت‌ترین نوساز نقلی پایتخت را باید یک واحد ۴۴ متری در فردوس غرب دانست که مالک برای هر متر آن ۵۱ میلیون و ۱۳۶ هزار تومان و قیمت کل ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان درخواست کرده است.

همچنین یک آپارتمان نوساز ۴۴متری در شهران نیز به قیمت هر متر ۴۷ میلیون و ۹۵۵ هزار تومان و قیمت کل ۲ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

منبع: خبرآنلاین

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا