اقتصادی

خبر سایپا برای خریداران خودروی شاهین

سایپا اعلام کرد تعویض شاهین اتوماتیک با شاهین دنده‌ای اختیاری است.

به گزارش روند بازار به نقل از اقتصاد آنلاین، گروه خودروسازی سایپا در راستای کسب رضایت مشتریان امکان تحویل خودرو شاهین اتوماتیک جهت مشتریان ثبت نامی خودرو شاهین دنده‌ای را فراهم کرده است؛‌بر این اساس دعوتنامه این دسته از مشتریان پیشنهادی بوده و تصمیم‌گیری در زمینه جایگزین کردن شاهین اتوماتیک با شاهین دنده‌ای کاملا اختیاری است و در صورت تمایل، این دسته از مشتریان می توانند با مراجعه به نمایندگی ثبت نامی و یا از طریق سایت https://saipa.iranecar.com   نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

 ‌سایپا اعلام کرده است: خودروی شاهین اتوماتیک با تجهیزات و آپشن‌های بیشتر نسبت به شاهین دنده‌ای مانند کروز کنترل، کلید تنظیمات کروز کنترل روی فرمان، سیستم ترمز ESC، مولتی مدیا با نمایشگر ۱۰ اینچ با قاب جت بلک + GPS + USB ، صندلی چرمی با دوخت ضخیم،  
سیستم محدود کننده سرعت، تجهیزات داخلی و خارجی کروم (دستگیره داخلی، قاب دور کلاستر، دستگیره خارجی، جلو پنجره)، قطعات هیدروگرافی (زیر آرنجی، ابروی داشبورد، پنل دسته دنده)، آنتن کوسه ای، تیغه برف پاک کن flat wiper، تریم داخل دو رنگ (داشبورد، رودری و …)، گارنیش عقب کروم و کفپوش سه بعدی در برنامه تولید سال جاری گروه خودروسازی قرار داده شده است.

در ادامه توضیحات سایپا تأکید شده است: با توجه به ویژگی‌های برتر این خودرو و افزایش تعداد امکانات رفاهی و آپشن‌های آن، بسیاری از مشتریان شاهین دنده‌ای نیز درخواست تغییر مدل به خودروشاهین اتوماتیک را داشته‌اند که این موضوع با هدف مشتری مداری و ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان انجام پذیرفته است. 

با وجود این توضیحات،‌ شرکت خودروساز سایپا اعلام نکرده است که فرصت واریز وجه برای مشتریان شاهین دستی که امکان خرید شاهین اتوماتیک را ندارند چه وقت فراهم می‌شود؟ 

‌شورای رقابت در فروردین ماه امسال قیمت پایه شاهین دستی را ۳.۶۰۱.۰۰.۷۶۷ ریال مصوب و ابلاغ کرد و قیمت شاهین اتومات را نیز در شهریور امسال ۵.۴۵۹.۹۲۷.۴۶۳ ریال مصوب و اعلام کرد. 

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا