کسب و کار

خرید ویلا فقط با مبلغ دو میلیارد تومان در تهراندشت کرج

تهراندشت منطقه ای است که به تازگی مورد توجه سرمایه گذاران، سازندگان و خریدارن ویلا قرارگرفته است و همین امر باعث شده که این منطقه از لحاظ قیمت به مراتب نسبت به سایر مناطق نظیر کردان، سهیلیه، زعفرانیه و… مناسبتر باشد.

نکته دیگر اینکه با توجه به تمایل روز افزون خریدارن به خرید ویلا در تهراندشت و افزایش تعداد شهرکها که ساخت پروژه های ویلایی با انواع سبک های معماری مدرن، کلاسیک، سنتی و… را به همراه داشته باعث افزایش ارزش املاک (اعم از ویلایی، زمین، باغچه و…) در این منطقه خوش آب و هوا گردیده است.

موقعیت جغرافیایی و فاصله تهراندشت تا پایتخت

از سوی دیگر با توجه به اینکه تهراندشت در فاصله حدود ۵۰ کیلومتری شهر تهران واقع گردیده و از نظر دسترسی در موقعیت جغرافیایی مناسب قرار دارد. اقامت در املاک ویلایی تهراندشت میتواند بستر و گزینه مناسبی جهت دوری از آلودگی هوا، ترافیک و ازدحام پرتلاطم شهری باشد و همچنین با توجه به بعد کم مسافت آن تا مرکز شهر با صرف وقتی حدود یک ساعت (کمتر از زمانی که فقط در ترافیک آزادراه جهت رسیدن به مناطق شمالی کشور صرف میگردد) میتوان در منطقه ای خوش آب و هوا، دنج و آرام همانند مناطق شمال کشور اوقات خود را در آرامش به سر برده و از طبیعتی زیبا و بکر لذت ببرید.

موقعیت جغرافیایی و فاصله تهراندشت تا پایتخت

مزایای خرید ملک در تهراندشت

یکی از مهمترین مزایای خرید ویلا در تهراندشت قیمت مناسب املاک ویلایی آن می باشد. از لحاظ مقایسه ای با فروش یک واحد آپارتمان ۵۰ متری در تهران یا کرج می توان نسبت به خرید زمین در تهراندشت با متراژ حدود ۴۰۰ متر اقدام نمود.

صرف اینکه املاک ویلایی در تهراندشت از کلیه امکانات معیشتی برخوردار بوده و دارای انشعابات کامل (نظیر آب، برق و…) می باشد، تقریبا همه املاک به صورت مهندسی و با طراحی کارشناسانه ساخته شده اند و با اقامت در ویلای خود در این منطقه کمبودی از لحاظ امکانات نخواهید داشت.

همانطور که قبلا اشاره شد، منطقه ویلایی تهراندشت از لحاظ قیمت بسیار مناسبتر از مناطق ویلایی مشهور اطراف خود (از جمله کردان و…) می باشد به گونه ای که شما با مبلغی معادل دو میلیارد تومان می توانید یک قطعه زمین به متراژ ۴۰۰ متر مربع با بنای مدرن حداقل به متراژ ۱۴۰ متر مربع همراه با استخر و محیطی زیبا و نورپردازی شده و شیک و بسیاری امکانات دیگر خریداری نمایید.

با سرمایه گذاری از طریق خرید ویلا در تهراندشت اقدام پرسودی را انجام داده اید به گونه ای که با توجه به افزایش چشمگیر قیمت املاک منطقه به جهت افزایش تقاضای خرید که افزایش روز افزون دارد، در فاصله زمانی کوتاه و در آینده ای نه چندان دور ارزش افزوده بالایی بر روی ملک خود خواهید داشت که این امر مستلزم تعجیل در اقدام توسط سرمایه گذار است.

شناخت بهترین و مناسب ترین ویلاها در منطقه نیازمند کسب اطلاعات کامل و کافی از منطقه و املاک موجود در آن می باشد که این اطلاعات را می توانید از مراکز معتبر مشاوره املاک ویلایی به دست آورید و با داشتن اطلاعات کامل و معتبر میتوانید با ویژگی هر یک از املاک را شناسایی و با مقایسه آن در انتخاب و خرید خود بهترین تصمیم ممکن را اتخاد نمایید.

به طور کلی با توجه به تنوع املاک ویلایی در مناطق مختلف تهراندشت از جمله روستاهای سرخاب، سعیدآباد، نمکلان، اسماعیل آباد و… و همچنین تنوع قیمتهای املاک ویلایی از قیمت پایه دو میلیارد تومان به بالا برای مشتریان با سلیقه های مختلف و انواع سبکهای متنوع معماری (از قبیل مدرن، کلاسیک، سنتی و…) و همچنین امکانات تفریحی و رفاهی مختلف در تهراندشت بستر مناسبی را جهت سرمایه گذاری و اقامت خریداران محترم فراهم می نماید.

تنوع املاک ویلایی در مناطق مختلف تهراندشت

ویلاها قابل فروش هستند؟

گفتنی است با خرید ویلا در تهراندشت، هنگام فروش آن با مشکلی مواجه نمی گردید زیرا خرید و فروش در این منطقه نسبت به سایر مناطق پویاتر بوده و همین امر باعث افزایش میزان نقد شوندگی املاک می باشد و لذا با توجه به مطالب ذکر شده شما با خرید ویلا سرمایه گذاری درستی را انجام داده اید.

مشاور املاک معتبر در تهراندشت

یکی از مشاورین املاک در تهراندشت مجموعه ملک مارکت است که با داشتین مهندسین و مشاورین متعهد و مجرب در زمینه ارائه مشاوره جهت انجام معاملات خرید و فروش املاک ویلایی، زمین و باغچه و انجام پروژه های ساخت در مناطق ویلایی همچون تهراندشت، کردان، چهارباغ و… آماده ارائه مشاوره تخصصی به سرمایه گذاران و خریداران محترم می باشد.

با کسب مشاوره از همکاران با سابقه ما تمامی اطلاعات در خصوص املاک ویلایی را به صورت کامل و بروز دریافت نموده و می توانید با خیالی آسوده نسبت به خرید یا سرماگذاری اقدام نمایید. اطلاعات تماس با ملک مارکت:

آدرس وبسایت: melk-market.com

شماره تماس: ۰۹۱۲۰۹۰۹۲۵۹ (آقای اصفهانی)

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا