کسب و کار

با داشتن یک پشتیبان وردپرس دیگر نگران خرابی سایت وردپرسی خود نباشید

اگر به دنبال رفع ایرادات سایت وردپرسی خودتان هستید و نمی توانید ایراد وب سایتتان را رفع کنید. اگر فکر می کنید وب سایت شما ویروسی شده و ایراداتی دارد که لاینحل به نظر می رسند. اگر سایتتان همواره خراب می شود و به دنبال متخصص وردپرس می گردید. دیگر نگران نباشید. ما در تاپ وردپرس با دارا بودن جمعی از متخصصان پشتیبان وردپرس سریع ترین خدمات را برای سایت وردپرسی شما ارائه می دهیم.

پشتیبان سایت وردپرسی با داشتن دانش و تخصص، تجربه و اطلاعات کافی، تمام مشکلات شما را رفع  می کند و خواسته هایتان را به نحو احسن انجام خواهد داد. در تاپ وردپرس، پشتیبان سایت وردپرسی همه مشکلاتی که حتی برترین طراحان سایت نیز قادر به حل آن نبودند را رفع کرده است. بسیاری از سایت ها که سرشار از ویروس بوده و همواره به سایت های دیگر ریدایرکت می شدند، توسط پشتیبان سایت وردپرسی تعمیر شده اند. پشتیبان وردپرس می تواند سایت های قدیمی را بازسازی کند و ارورهای زیادی را برطرف کند.

پشتیبان سایت وردپرسی 

ضرورت استفاده از خدمات پشتیبان وردپرس:

در هر کاری و در همه مراحل زندگی، داشتن یک پشتیبان باعث دلگرمی ما شده، ضمن اینکه باعث رشد و تعالی ما می شود، مراقب است تا خطری ما را تهدید نکند.

پشتیبان سایت وردپرسی هم دقیقا همین کار را برای مدیران سایت انجام می دهد. پشتیبان وردپرس خیال صاحبان سایت را در مورد انجام کارهای سایت وردپرسی و رفع مشکلات احتمالی سایتشان، راحت می کند. بنابراین با سپردن وب سایت وردپرسی خودتان به تیم تاپ وردپرس، می توانید با خیالی آسوده به انجام کارهای مهمترتان بپردازید.

تاپ وردپرس یک تیم حرفه ای و متخصص پشتیبان وردپرس را برای مدیریت قوی و توسعه وب سایت در اختیار دارد. اگر وب سایت شما با مشکلی برخورد کند، یا بخواهید امکاناتی را به آن اضافه نمایید، تیم پشتیبان سایت وردپرسی تاپ وردپرس به راحتی این کارها را برایتان انجام خواهد داد. به این ترتیب دیگر نگران خرابی سایت وردپرسی خود نباشید، زیرا ما به سرعت به درخواست های تمام مشتریانمان رسیدگی می کنیم.

ارائه بهترین پلن های پشتیبانی:

مهم ترین خدمت پشتیبان سایت وردپرسی ما در تمام این پلن ها، یاری رساندن به شما عزیزان جهت برطرف کردن مشکلات و پیاده سازی امکانات برای وب سایتتان است. با توجه به اینکه امکانات درنظر گرفته شده در هر پلن متفاوت است، اگر سؤالی درمورد هریک از خدمات داشتید می توانید از کارشناسان ما بپرسید تا اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دهند.

بهترین پلن های پشتیبانی

روش های پشتیبانی در تاپ وردپرس:

پس از انتخاب پلن مورد نظر، یک پشتیبان وردپرس اختصاصی با شما در ارتباط خواهد بود. پشتیبان سایت وردپرسی به درخواست های شما رسیدگی کرده و اقدامات لازم را برایتان انجام می دهد. شما می توانید از طریق ۴ روش مختلف با پشتیبان وردپرس اختصاصی خود ارتباط بگیرید. این روش ها شامل ارسال تیکت، برقراری تماس تلفنی، ارسال پیام در واتس اپ و تلگرام می باشد.

پشتیبان سایت وردپرسی تغییرات ظاهری قالب، که مربوط به استایل است و شامل کدنویسی HTML و CSS  می باشد را، با توجه به نوع پلنی که انتخاب کرده اید برعهده خواهد گرفت.

در این پلن ها، ما افزونه های اورجینال و پرطرفدار المنتور، رنک مث و wp rocket را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

بسیاری از کاربران تمایل دارند که به جای یک ماه، مدت زمان بیشتری از خدمات پشتیبان سایت وردپرسی ما استفاده کنند. این امکان در هنگام سفارش پلن های تاپ وردپرس وجود دارد، که شما بتوانید از پلن های ۱ ماهه، ۳ ماهه و ۶ ماهه بهره مند شوید. در این پلن ها در زمینه بروزرسانی مداوم سایت، تنظیمات اصولی، فعالسازی SSL، بهبود سرعت سایت، پیکربندی ووکامرس، افزایش امنیت سایت، بهینه سازی تصاویر، ثبت در سرچ کنسول، بهبود سئو سایت و ارائه گزارشات دوره ای به شما مشاوره می دهیم و تمامی اقدامات لازم را جهت بهبود و ارتقاء سایت شما انجام می دهیم.

یک وب‌سایت وردپرسی عالی برای موفقیت همیشگی، نیاز به پشتیبان وردپرس به جهت کنترل خواهد داشت. پشتیبان سایت وردپرسی با توجه به مهارت بالایی که دارد، رشد وب سایت را به طرز چشمگیری افزایش    می دهد.

امروزه بیشتر سایت ها برای اینکه قدیمی نشوند و از تکنولوژی عقب نمانند، نیاز مبرمی دارند که قالب و افزونه هایشان را توسعه دهند. برخی سایت ها نیاز دارند که برایشان قالب ها و افزونه های حرفه ای بنویسیم. ما هم در مجموعه تاپ وردپرس برای این عزیزان با ارائه پلن های طولانی مدت پشتیبان سایت وردپرسی، پروژه توسعه سایت و کلیه خدمات مورد نیازشان را انجام می دهیم.

بنابراین برای کاهش هزینه های خود و صرفه جویی در زمان، همچنین آنالیز مرتب سایتتان توسط پشتیبان وردپرس حرفه ای، با تاپ وردپرس همراه باشید. رسالت ما کمک کردن به کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین است، تا بدون دغدغه و نگرانی در مورد سایت وردپرسی شان، به انجام فعالیت های خود بپردازند. امیدواریم که مشتریانمان مثل همیشه با خیال راحت به کسب درآمد از سایت موفقشان بپردازند.

همچنین در سایت تاپ وردپرس شما علاوه بر خدمات مربوط به پشتیبانی وردپرس ، می‌توانید از آموزش های رایگانی مانند آموزش صفحه ساز المنتور و همچنین آموزش ووکامرس نیز بهره مند شوید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا