کسب و کار

آموزش کار با قالب وودمارت ۰ تا ۱۰۰ تنظیمات قالب (کامل)

آموزش کار با قالب وودمارت به همراه آموزش فارسی تنظیمات و نصب آسان با استفاده از بسته نسبی – آموزش قالب وودمارت و دانلود نسخه اورجینال از یونی وودمارت

قالب وودمارت یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین قالب های سازگار با المنتور برای راه‌اندازی انواع سایت از جمله فروشگاه آنلاین است. آموزش کار با قالب وودمارت راحت بوده و می توان در زمان کوتاهی سایتی را بدون استفاده از کدنویسی طراحی کرد. قبل از اینکه آموزش قالب وودمارت را یاد بگیرید بهتر است باید نحوه کار با وردپرس را بلد باشید؛ زیرا این قالب یک پوسته وردپرسی است و با نصب آن روی سایت هایی که با وردپرس ساخته می شوند می توان سایت هایی حرفه‌ای طراحی نمود.

آموزش کار با قالب وودمارت

قالب وودمارت دارای امکانات و قابلیت های بی نظیر و کاربردی برای ساخت سایت های مختلف به صورت حرفه ای است. در این بخش از مقاله به بررسی بخش های مختلف این قالب در طراحی سایت می پردازیم.

دانلود قالب وودمارت

برای آموزش قالب وودمارت باید ابتدا قالب مورد نظر را از سایت سازنده آن یا از سایت های فارسی که نسخه اورجینال آن را ارائه می دهند، خریداری و دانلود کرد. دقت کنید که نسخه اورجینال خارجی این قالب فاقد ترجمه فارسی و امکانات راست چین نیست و برای سایت های فارسی و ایرانی که به صورت راست به چپ هستند، مناسب نیست. شما می توانید نسخه اورجینال پولی آن را به صورت فعال شده، راست چین و فارسی سازی شده از سایت های معتبری مثل سایت یونی وودمارت خریداری کنید. این سایت قالب وودمارت را به همراه ۱۰۰ فونت فارسی و بیش از ۱۴۰ دمو آماده در دسترس کاربران قرار می دهد.

آموزش نصب قالب وودمارت

آموزش کار با قالب وودمارت به صورت عملی با راه اندازی سایت و نصب قالب وودمارت آغاز می شود. بعد از خرید به همراه قالب Woodmart افزونه های ضروری این قالب نیز در اختیار شما قرار می گیرد. برای نصب قالب وودمارت می توان از طریق هاست یا توسط پیشخوان سایت اقدام کرد. البته روش نصب توسط هاست بهتر از نصب از طریق پیشخوان وردپرس است؛ زیرا امکان ایجاد مشکل در آپلود فایل و نصب در بیشتر هاست ها وجود دارد که کار رفع خطا کمی پیچیده خواهد بود و نیاز به صرف زمان دارد. از این رو روش نصب با هاست یک روش بی دردسر و بهترین راه می باشد؛ در ادامه به آموزش قالب وودمارت از طریق هاست سایت می پردازیم.

  1. ورود به بخش مدیریت فایل در هاست
  2. وارد فولدر public_html می شویم
  3. فولدر wp-content را باز می کنیم
  4. وارد فولدر themes می شویم
  5. فایل زیپ قالب را در این مسیر آپلود می کنیم.
  6. فال زیپ را از حالت فشرده خارج می کنیم.
  7. به پیشخوان وردپرس وارد می شویم.
  8. روی منوی نمایش کلیک می کنیم.
  9. قالب نصب شده را فعال می کنیم.

آموزش قالب وودمارت با بسته نصبی

با استفاده از بسته نصبی قالب وودمارت می توان قالب را به همراه دموها، محصولات و نوشته های نمایشی نصب کرد. زمانی که قالب با این روش روی سایت نصب می شود تقریبا یک سایت آماده طراحی ایجاد خواهد شد که فقط باید محصولات و نوشته های پیش فرض را حذف نمود و محصولات و نوشته های مدنظر خود را در سایت قرار داد. علاوه بر این می توانید دسته بندی های قبلی را ویرایش کرده و دسته بندی جدیدی از محصولات خود را ایجاد کنید. آموزش قالب وودمارت به روش بسته نصبی در هنگام خرید قالب قابل دانلود است و به راحتی می توان با استفاده از این آموزش قالب و افزونه های جانبی را روی سایت نصب کرد.

خرید قالب وودمارت از سایت مرجع معتبری مثل یونی وودمارت امکان پذیر است و به همراه قالب یک بسته نصبی اختصاصی از چندین دمو فارسی در موضوعات مختلف به صورت بسته نصبی نیز در اختیار خریدار قرار می گیرد. در این صورت کاربر می تواند با استفاده از این دموهای فارسی سایت جذاب و حرفه ای را راه اندازی نماید. با استفاده از بسته نصبی راه اندازی سایت به سرعت انجام می شود؛ ولی هر شرکتی از روش های مختلفی برای ساخت بسته نصبی استفاده کرده و قالب را فارسی سازی می کند. با توجه به این موضوع برای نصب قالب وودمارت به این روش باید آموزش کار با قالب وودمارت را از همان سایتی که خریداری کرده اید، دریافت نمایید.

آموزش نصب افزونه های ضروری

بعد از اینکه با استفاده از آموزش قالب وودمارت آن را روی سایت خود نصب کردید باید افزونه های ضروری که به همراه قالب خریداری شده اند را نیز روی سایت نصب نمایید. افزونه Woodmart Core هسته اصلی قالب وودمارت است و برای نصب سایر افزونه فقط باید این فایل را در هاست سایت از مسیر نصب افزونه ها در هاست آپلود کرده و از حالت زیپ خارج نمود.

آموزش قالب وودمارت برای درون ریزی دمو

قالب وودمارت دارای دموهای آماده‌ای دارد که می توان آن‌ها برای راه اندازی سایت استفاده کرد. با خرید نسخه اورجینال وودمارت امکان درون ریزی بیش از ۱۴۰ دمو آماده فارسی وجود دارد که با صفحه سازهای این قالب یعنی ویژوال کامپوزر و المنتور سازگار فعال شده اند. با کمک این دموهای آماده قالب وودمارت در دو نسخه المنتور و ویژوال کامپوزر می توان تنها با یک کلیک سایت خود را راه اندازی کرد. برای آموزش کار با قالب وودمارت و دموهای آماده آن در ابتدا باید قالب فعال سازی شده نصب نمود و برای نصب تنظیمات قالب وودمارت یکی از دموهای مدنظر را انتخاب کرد. سپس طی چند دقیقه سایتی مشابه دمو انتخابی به صورت حرفه ای بارگذاری می شود.

در این مقاله به طور مختصر شما را با آموزش کار با قالب وودمارت آشنا کردیم که شامل نصب از طریق هاست یا با استفاده از پیشخوان وردپرس سایت است. همچنین گفتیم استفاده از بسته نصبی آسان بهترین روش برای نصب قالب وودمارت روی سایت است؛ با این کار تمام افزونه های جانبی ضروری به همراه قالب به صورت یکجا نصب می شوند.

برای خرید نسخه اورجینال و فعال سازی شده قالب با امکانات بی نظیر فارسی و چندزبانه، بسته نصبی آسان، ۲۸۸ دمو آماده، ۲۰ افزونه پرمیوم هدیه، ۱۰۰ فونت فارسی اختصاصی، نصب رایگان، ۳۰ روز ضمانت، پشتیبانی و بروزرسانی رایگان و همیشگی با تخفیف ویژه و بسته های هدیه اختصاصی همین حالا به یونی وودمارت مراجعه کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا