کسب و کار

درآمد دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف + راهنمای جامع خرید دستگاه سفره

اگر میخواهید دستگاه تولید سفره خریداری کنید قبل از هر کاری در اینجا راهنمای جامعی از درآمد دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف و انتخاب بهترین دستگاه را به صورت کامل توضیح میدهیم پس با ما همراه باشید.

کار در منزل سفره یکبار مصرف

اگر به دنبال راه اندازی یک شغل پردرآمد در منزل هستید، پیشنهاد ما بررسی قیمت دستگاه بسته بندی سفره یکبار مصرف است. افراد زیادی در خط تولید سفره های یکبار مصرف مشغول شده اند و به درآمدهای بالایی رسیده اند.

سفره های باکیفیت تولید شده در منزل پس از بسته بندی برای فروش به نمایندگی ها ارسال می شوند. اگر طرح یا لوگوی خاصی برای چاپ بر روی سفره های تولیدی خود داشته باشید می توانید سفره های تولیدی خود را با این لوگوها تولید کنید و سفره های اختصاصی خود را داشته باشید.

قیمت دستگاه سفره یکبار مصرف دیجی کالا

دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف در خط تولید انواع سفره های یکبار مصرف مهم ترین کاربرد را دارد. یکی از این دستگاه های تولید سفره یکبار مصرف در ابعاد ۸۰x۱۲۰x۸۰ سانتی‌ متر در دیجی کالا موجود است. برای بررسی و خرید این دستگاه می توانید هم دیجی کالا یا سایت wwww.dastgahsofre.ir مستقیم خرید کنید.

هزینه راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف

هزینه دقیق راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف را نمی توان به طور دقیق برآورد کرد و بهتر است قبل از خرید دستگاه ها از قیمت آن ها اطلاعات کسب کنید. قیمت بسیاری از دستگاه های تولید سفره یکبار مصرف ساخته شده توسط شرکت های ایرانی بسیار مناسب است و از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و اکثر متخصصان این حوزه خرید این دستگاه ها را تائید می کنند.

یکی از عوامل مهم برای تعیین هزینه های تولید سفره یکبار مصرف در خانه، خرید دستگاه های تولیدی است. برای تولید سفره های یکبار مصرف از دستگاه های مختلفی از جمله دستگاه تولید نایلون، دستگاه جرقه گیر نایلون، دستگاه چاپ سفره یکبار مصرف عریض و دستگاه بسته بندی سفره استفاده می شود که همگی برای تولید لازم و ضروری هستند.

قیمت مواد اولیه سفره یکبار مصرف

مهم ترین مواد اولیه برای تولید سفره یکبار مصرف پلی اتیلن، گرانول، کربن و رنگ است که به هر میزانی که درصد این مواد نفتی بیشتر باشد سفره ی تولید شده مرغوب تر و خوش رنگ و لعاب تر خواهد بود.

اکثر سفره های یکبار مصرف موجود در بازار بنا به نیاز مشتری طراحی و تولید می شوند که در تهیه آن ها طرح چاپ شده بر روی سفره ها، رنگبندی و حتی قیمت نهایی کار نیز در انواع گوناگون موجود است. هزینه مواد اولیه و میزان استفاده از هر کدام بر روی قیمت نهایی کار اثرگذار است و قبل از تولید محصولات به این موارد توجه کرده و میزان هزینه ها را محاسبه نمایید.

درآمد دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف + راهنمای جامع خرید دستگاه سفره

بازار سفره یکبار مصرف

در سال های اخیر استفاده از لوازم یکبار مصرف در بین مردم رواج یافته است و موجب راحتی کار مردم شده است. سفره ی یکبار مصرف نیز از جمله لوازم یکبار محبوب در بین ایرانیان است چرا که نیازی به پاک کردن ندارد، مصرف آن بسیار آسان است و در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است. به همین دلیل سریعاً وارد سبد خرید خانوارها شده است.

متقاضیان سفره یکبار مصرف به طور معمول صاحبان تالارها، رستوران ها، هتل ها و مغازه های فروش لوازم یکبار مصرف عمده هستند و این مسئله موجب رونق بازار سفره یکبار مصرف شده است. سفره های پلاستیکی، پلی استر، شیشه ای و غیره با قیمت هایی منصفانه به بازار عرضه می شوند و این امر موجب می شود که متقاضیان قابلیت خرید بالایی داشته باشند.

نحوه تولید سفره یکبار مصرف

برای تولید سفره های یکبار مصرف به مواد اولیه و دستگاه های خاصی نیاز است تا بتوان محصولی با کیفیت و مرغوب با بهره وری بالا تولید نمود. در این قسمت شما را با انواع این دستگاه ها و مراحل تولید سفره ی یکبار مصرف آشنا خواهیم کرد:

مرحله ۱)پس از خرید دستگاه تولید سفره در تهران برای تولید سفره یکبار مصرف باید مواد اولیه مورد نیاز برای تولید این سفره ها نیز تهیه شوند. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد در تولید این سفره ها از مواد پلیمری با مبنای مواد نفتی استفاده می شود که پلی اتیلن نام دارند. ترکیبات دیگری نیز استفاده می شوند که شامل کربن و رنگ هستند.

هنگام تولید باید از ۹۰ درصد پلی اتیلن و ۱۰ درصد کربن استفاده شود و هر چه میزان پلی اتیلن پایین و درصد کربن بالا باشد، کیفیت سفره پایین تر خواهد بود. علاوه بر این برای ایجاد نقش و نگار بر روی سفره ها از رنگ در دستگاه چاپ استفاده خواهد شد.

مرحله ۲)در این مرحله و پس از آماده شدن مواد اولیه و ترکیب آن ها با یکدیگر، این مواد وارد دستگاه ساخت نایلون می شوند. پس از آن دستگاه اکسترودر سطح مقطع را کاهش داده و ضخامت متریال موجود را تعیین می کند. اکسترود به طور مداوم استفاده خواهد شد تا بتوان به کمک آن نایلون لازم برای تولید سفره یکبار مصرف ساخته شود.

عرض سفره یکبار مصرف نیز در این مرحله تعیین می شود و معمولاً در حدود ۸۰، ۱۰۰ و ۱۲۰ سانتی متر خواهد بود و بنا به درخواست مشتری می تواند در عرض های دیگر نیز تولید شود.

مرحله ۳)پس از تبدیل مواد اولیه به نایلون، این مواد وارد دستگاه جرقه گیر خواهند شد تا چاپ روی سفره یکبار مصرف ماندگار شود.

مرحله ۴)پس از اتمام مرحله جرقه گیری با کمک دستگاه جرقه گیر، تمامی مواد وارد دستگاه چاپ خواهد شد. در این مرحله باید دستگاه چاپ را انتخاب و از آن استفاده کرد. دستگاه چاپ انواع مختلفی دارد که بر اساس عرض، نوع و تعداد رنگ به انواع گوناگون تقسیم خواهد شد.

مرحله ۵)پس از آماده شدن چاپ روی سفره و اتمام این مرحله سفره ها به منظور انجام پرفراژ به صورت رول به دستگاه پرفراژ انتقال داده می شوند. این دستگاه بر اساس استانداردهای تعیین شده که به دستگاه داده می شود سفره یکبار مصرف را تا کرده و آماده برش می کند.

مرحله ۶)پس از اینکه کار پر فراژ سفره ی یکبار مصرف نیز به اتمام رسید، سفره یکبار مصرف به وسیله ی دستگاه رول به رول به دور خود پیچیده و آماده ی بسته بندی خواهد شد. با استفاده از دستگاه بسته بندی می توانید این محصولات را به صورت تکی یا چندتایی بسته بندی کنید.

فرآیند تولید سفره ی یکبار مصرف در این مرحله به پایان رسیده و پس از آن آماده عرضه به بازار خواهد شد.

جهت خرید دستگاه تولید سفره یکبار مصرف تولید ایرانی و دریافت مشاوره رایگان به سایت wwww.dastgahsofre.ir مراجعه نموده و با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا