کسب و کار

در عمل بوکال فت باید به چه مواردی دقت کنیم؟

بوکال فت چربی بین استخوان گونه و استخوان فک در صورت شماست. این پدهای چربی به شکل گیری فرم صورت شما کمک می کند. برداشتن بوکال فت یک عمل جراحی برای برداشتن چربی در این ناحیه از صورت است. این می تواند ساختار استخوانی صورت شما، به خصوص استخوان گونه و نواحی توخالی شده بین گونه ها و خط فک را برجسته کند. گاهی اوقات به این روش کوچک کردن گونه نیز می گویند. درادامه درباره بوکال فت، لیفت ابرو و لیفت با نخ صحبت خواهیم کرد.

بررسی اجمالی بوکال فت

بوکال فت، چربی بین استخوان گونه و فک است که به شکل گیری شکل صورت شما کمک می کند. همه افراد دارای بوکال فت هستند، اما برخی افراد بیشتر از سایرین دارند.

برداشتن بوکال فت یک عمل جراحی برای برداشتن چربی در این ناحیه از صورت است. از بین بردن این چربی می تواند ساختار استخوانی صورت شما، به خصوص استخوان گونه و نواحی توخالی شده بین گونه ها و خط فک را برجسته کند. این روش گاهی اوقات کوچک کردن گونه نیز نامیده می شود.

اخبار مرتبط

جراحی برداشتن بوکال فت نوعی جراحی پلاستیک است. تصمیم برای انجام جراحی پلاستیک یک تصمیم شخصی است. بهتر است جراحی پلاستیک را فقط در صورتی در نظر بگیرید که واقعاً می خواهید ظاهر خود را اصلاح کنید و نه به این دلیل که شخص دیگری از شما می خواهد. همچنین مهم است که مزایا و خطرات احتمالی جراحی پلاستیک را در نظر بگیرید.

چه کسی کاندید مناسبی برای حذف بوکال فت است؟

برخی از افراد ممکن است احساس کنند گردی گونه‌هایشان باعث ایجاد پری در صورتشان می‌شود که دوست ندارند. کوچک کردن گونه می تواند احساس پری یا “چربی” گونه های شما را کاهش دهد.

در صورتی که:

  • ظاهر پر بودن گونه های خود را دوست ندارید.
  • در غیر این صورت سالم هستند و وزن ثابتی دارند.
  • اگر صورت شما باریک است یا اگر سن خاصی دارید، ممکن است کاندیدای خوبی برای حذف بوکال فت نباشید، زیرا بوکال فت به طور طبیعی با افزایش سن کاهش می یابد.
  • جراحی برداشتن بوکال فت معمولا توسط یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی با آموزش ویژه در روش های جراحی پلاستیک مانند جراح پلاستیک دارای مجوز انجام می شود.

قبل از جراحی حذف بوکال فت چه اتفاقی می افتد؟

قبل از جراحی برداشتن بوکال فت، شما با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود ملاقات خواهید کرد. آنها با شما در مورد آنچه می خواهید از جراحی به دست آورید، و همچنین آنچه در طول و بعد از عمل خود انتظار دارید، بحث خواهند کرد.

در طول ویزیت اولیه، ارائه دهنده شما را معاینه می کند و احتمالاً از چهره شما عکس می گیرد. آنها همچنین از شما سؤالات کلی در مورد سلامت کلی شما می پرسند، مانند سابقه سلامت خانوادگی و هرگونه جراحی قبلی که انجام داده اید. آنها اطلاعات اولیه بهداشتی مانند فشار خون شما را می گیرند و در مورد داروهای فعلی که مصرف می کنید صحبت می کنند. برای شما مهم است که در مورد تمام داروهای خود، از جمله گیاهان و مکمل ها، به ارائه دهنده خود بگویید. برای بهترین نتایج، ممکن است از شما بخواهند که قبل از جراحی سیگار یا محصولات تنباکو را ترک کنید.

در طول این مدت، ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما به هر سوالی که دارید پاسخ می دهد و توضیح می دهد که در طول جراحی چه انتظاری دارید. آنها می توانند توصیه هایی متناسب با اهداف خاص شما ارائه دهند و در مورد خطرات این روش صحبت کنند.

مراحل عمل لیفت ابرو چیست؟

مرحله ۱ – بیهوشی

به شما بیهوشی داده می شود تا در طول عمل جراحی راحت باشید. جراح شما آرامبخش داخل وریدی یا بیهوشی عمومی را پیشنهاد می کند.

مرحله ۲ – برش

لیفت ابرو را می توان به روش های مختلفی انجام داد. برخی از جراحان ترجیح می دهند از یک آندوسکوپ (لوله ای نازک با دوربین در انتهای آن) و ابزارهای ویژه ای استفاده کنند که از طریق برش های کوچک ایجاد شده در خط مو قرار می گیرند. این اجازه می دهد تا بافت و عضله زیر پوست تنظیم شود و منبع چین و شیارهای قابل مشاهده در پیشانی را اصلاح کند.

  • برش آندوسکوپی
  • برش آندوسکوپی لیفت ابرو

برخی از جراحان ترجیح می‌دهند لیفت ابرو را از طریق چیزی که “برش تاجی” نامیده می‌شود، انجام دهند. برش تاج از گوش تا گوش در بالای سر در پوست دارای مو ایجاد می‌شود.

سپس پوست پیشانی بلند می شود و هر گونه تنظیم عضلانی را می توان تحت تجسم مستقیم انجام داد. اسکار حاصل از لیفت ابرو به خوبی در داخل مو پنهان می شود.

  • برش تاج
  • برش کرونال لیفت ابرو

برای زنانی که پیشانی های بسیار بالایی دارند، ممکن است یک برش فقط در خط موی قدامی توصیه شود. به این ترتیب می توان ابرو را بدون تغییر در ارتفاع خط موی جلویی بالا برد. جای زخم ایجاد شده، اگرچه تا حدودی قابل مشاهده است، اغلب می تواند با چتری پنهان شود.

مرحله ۳ – بستن برش ها

برش های لیفت ابرو معمولا با موارد زیر بسته می شوند:

  • بخیه های قابل جابجایی یا قابل جذب
  • چسب های پوستی
  • کلیپ های خاص

مرحله ۴ – نتایج را ببینید

نتایج در عرض چند هفته با کاهش تورم و کبودی ظاهر می‌شوند تا پوست پیشانی صاف‌تر و ظاهری جوان‌تر و آرام‌تر نشان داده شود. اطلاعات بیشتری در مورد نتایج لیفت ابرو دریافت کنید.

لیفت با نخ در کلینیک گونه

کلینیک گونه (goonehclinic.com) یکی از بهترین کلینیک های ارائه دهند خدمات زیبایی از جمله بوکال فت، لیفت اجزای صورت مانند پلک و گونه و … می باشد. این مجموعه با کادری حرفه ای و دستگاه های مجهز آماده خدمت رسانی به شما زیباجویان است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا