کسب و کار

دوربین مدار بسته چیست؟

دوربین مدار بسته وسیله ای است برای مشاهده تصاویر محیط اطراف محل زندگی و یا محل کار شما در زمانی که شما در آنجا حضور ندارید. وجود دوربین مدار بسته یکی از نیازهای اساسی تمام ساکنان شهرهای بزرگ مانند تهران می باشد، در این خبرنامه می خواهیم به شما بهترین دوربین مدار بسته را معرفی کنیم تا در زمانی که می خواهید برای منزل خودتان و یا حتی بست اقدام به نصب دوربین جلوی درب واحد را دارید بتوانید بهترین دوربین مدار بسته را خریداری کنید.

شرکت چشمان بیدار آریا در حوزه سیستم های حفاظتی و نظارتی را دارا می باشد، در صورتی میخواهید آموزش هایی مانند نحوه پاک کردن فیلم دوربین مدار بسته را به صورت تخصصی برای خودتان داشته باشید می توانید با مشاوران این شرکت در ارتباط باشید. 

انتخاب بهترین دوربین مدار بسته

بهترین دوربین مدار بسته دوربین است که شما بتوانید کارایی های مورد نیاز خودتان را از آن دوربین داشته باشید و در عین حال کمترین هزینه را بابت خرید و نصب و راه اندازی آن پرداخت نمایید. ما به شما کمک میکنیم که انتخاب دقیق و صحیحی را برای خرید بهترین دوربین مدار بسته داشته باشید.

مثلاً فرض کنید شما می خواهید برای جلوی درب واحد خودتان یک دوربین است کنید در این حال استفاده از یک دوربین تحت شبکه پلاک خوان( دوربین مدار بسته که قابلیت تشخیص پلاک خودرو را داشته باشد) برای شما اصلاً کاربرد ندارد در حالی که این مدل دوربین مدار بسته یکی از حرفه ای ترین و به روز ترین دوربین های مدار بسته می باشد اینجاست که برای شما واژه بهترین عملاً معنایی ندارد و شما با یک انتخاب اشتباه هزینه بسیار زیادی را برای یک دوربین مدار بسته پرداخت می‌کنید که اصلا برای شما کاربرد ندارد. 

 برای این که بتوانید در انتخاب بهترین دوربین مدار بسته کاملا موفق باشید لازم است که برخی از فاکتورها و معیارهای اساسی را در در انتخاب دوربین مدار بسته به شما بگوییم، معیارهای اساسی در انتخاب بهترین دوربین مدار بسته عبارتند از:

 – کیفیت دوربین مدار بسته: در زمان خرید شما باید بدانید که چه کیفیتی را از دوربین مدار بسته خودتان نیاز داریم مثلاً در همان مثال نصب دوربین مدار بسته برای جلوی درب واحد شما نیازی به دوربین های ۵ مگاپیکسل ندارید و بیشترین کیفیت مورد نیاز شما یک دوربین ۲ مگاپیکسل است زیرا حداکثر ای که قرار است این دوربین از سوژه داشته باشد ماکسیمم۴ متر است.

– نوع تکنولوژی دوربین مدار بسته: اینکه شما دوربین مدار بسته خودتان چه توقعی دارید می تواند در انتخاب بهترین دوربین مدار بسته به شما کمک کند مثلاً شما از دوربین خودتان انتقال تصویر مستقیم می خواهید و یا می خواهید که دوربینش را به صورت بی سیم وصل شود یا اینکه دوربین مدار بسته شما باتری داخلی داشته باشد.

– گارانتی و خدمات پس از فروش: دوربین مدار بسته یکی از وسایلی است که نیاز صددرصدی به گارانتی و خدمات پس از فروش دارد(مخصوصا برای نصب دوربین جلوی درب واحد آپارتمان).

پاک کردن فیلم دوربین مدار بسته

حتماً می دانید که دوربین مدار بسته قابلیت ضبط تصاویر را بر روی هارد دوربین دارد را بخواهید که یک روز از فیلم دوربین مدار بسته خود را پاک کنید یا حتی بخشی از فیلم دوربین مدار بسته را پاک کنیم برای این کار لازم است که شما با نحوه پاک کردن فیلم دوربین مدار بسته به صورت کامل و دقیق آشنا شوید.

قبل از هرچیزی بدانید که پاک کردن فیلم دوربین مدار بسته تنها و تنها توسط صاحب دوربین مدار بسته ممکن است است زیرا در صورتی که شما صاحب دستگاه سیستم حفاظتی و نظارتی نباشید و اقدام به پاک کردن فیلم دوربین مدار بسته کنید شما مرتکب یک جرم شده اید که کاملاً قابلیت پیگیری حقوقی و قانونی را دارد.

برای اینکه با نحوه پاک کردن فیلم دوربین مدار بسته آشنا شوید لازم است که ابتدا به دستگاه DVR دسترسی داشته و سپس با وارد کردن رمز دوربین مدار بسته وارد دستگاه شوید و مراحل زیر را به دقت انجام دهید:

  • ابتدا دستگاه ضبط دی وی آر یا ان وی آر خود را روشن کنید.
  • به منوی ذخیره کننده وارد شوید
  • گزینه HDD را انتخاب نمایید تا تنظیمات هارد دیسک نمایش داده شود
  • بعد از آن پنجره­ای حاوی لیست هارد دیسک های متصل به دستگاه، نمایش داده می شود. هارد مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
  • روی گزینه lnit کلیک کنید
  • پیغامی نمایش داده می شود. بر روی ok کلیک کنید.
  • فرمت هارد دیسک شما شروع شده است، منتظر بمانید که دستگاه فیلم­ها را پاک نماید.

نصب دوربین جلوی درب واحد

نصب دوربین مدار بسته در جلوی درب واحد آپارتمان ها یکی از نیازهای که معمولاً ساکنان آپارتمان برای محافظت از حریم خصوصی خودشان و حتی وسایلی که در مشاعات ساختمان قرار می دهند دارند .

نصب دوربین جلوی درب واحد نیازمند یک الزامات و استانداردهای است که شما را مجاب می‌کند در زمان خرید دوربین مدار بسته حتماً با رعایت این استانداردها یک دوربین کاملاً متناسب با معیار کاری خودتان تهیه کنید. اولین مورد این است که شما حتماً لازم است که از دوربین های بیسیم استفاده کنیم و قابلیت ثبت تصاویر بر روی حافظه مموری کارت را داشته باشند زیرا شما ما قصد نداریم که با هزینه بسیار زیاد اینکار را انجام دهید، بنابراین لازم است که با خرید بهترین دوربین مدار بسته بهترین انتخاب برای نصب دوربین جلوی درب واحد را داشته باشید.

بهترین دوربین مدار بسته جهت نصب جلوی درب واحد دوربین های بیسیم V380 می باشد که نصب راحتی را دارند و قابلیت انتقال تصاویر بر روی موبایل از طریق اینترنت را نیز دارا می باشد. این مدل از دوربین های مدار بسته کارایی بسیار بالایی دارند و حتی شما قادر هستید که به راحتی و با استفاده از نرم افزار روی موبایل اقدام به پاک کردن فیلم دوربین مدار بسته کنید و تا بتوانید تصاویر را برای مراکز پلیس نیز ارسال نمایید. 

آدرس شرکت چشمان بیدار آریا: تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ پاساژ امجد ط۴ واحد ۱۲

در این مقاله خبری به شما در مورد اهمیت نصب دوربین جلوی درب واحد آپارتمان توضیح دادیم و همچنین نحوه پاک کردن فیلم دوربین مداربسته را نیز آموزش دادیم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا