سیاسی

رئیسی عازم تاجیکستان شد

رئیس جمهور در رأس هیات عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی و به دعوت رسمی امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان، تهران را به مقصد دوشنبه ترک کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (چهارشنبه) با بدرقه رسمی محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از اعضای کابینه، تهران را به مقصد دوشنبه پایتخت تاجیکستان ترک کرد.

رئیس جمهور بعد از ظهر روز چهارشنبه به وقت محلی مورد استقبال امامعلی رحمان همتای تاجیکستانی خود قرار خواهد گرفت و پس از ملاقات خصوصی و مذاکرات مشترک، اسناد همکاری‌های دوجانبه میان ایران و تاجیکستان در حضور روسای جمهور به امضای مقامات دو کشور خواهد رسید.

شرکت در نشست مطبوعاتی و حضور روسای جمهور در نشست مشترک فعالان اقتصادی و بازرگانان تاجیکستان و ایران از دیگر برنامه‌های سفر رسمی یک روزه رئیس جمهور به تاجیکستان خواهد بود.

همچنین رئیس مجلس نمایندگان تاجیکستان نیز با حضور در محل اقامت رئیس جمهور با رئیسی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

وزاری امور خارجه، نیرو و فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا