سیاسی

رئیسی عازم نیویورک شد

رییس جمهور برای حضور در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به منظور شرکت در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل بامداد دوشنبه ۲۷ شهریور با بدرقه حجت الاسلام قمی نماینده مقام معظم رهبری، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور و جمعی از وزرا و اعضای هیات دولت در صدر هیات سیاسی عازم نیویورک شد.

سخنرانی در مجمع عمومی، دیدار با سران کشور‌ها و سخنرانی در جمع ایرانیان مقیم، از جمله برنامه‌های آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این سفر خواهد بود.

رئیس جمهور همچنین در نشست‌هایی با گروه‌ها و افراد مرجع سیاسی، اجتماعی، مذهبی و رسانه‌ای در آمریکا به تشریح مواضع کشورمان و نیز پاسخ به سوالات آنان خواهد پرداخت.

نشست‌های سالانه مجمع عمومی به‌عنوان مهم‌ترین رویداد بین‌المللی، فرصت مناسبی برای رایزنی‌های سیاسی بین‌المللی است که به دلیل حضور اکثر مقامات بلندپایه کشور‌های جهان گفتگو‌های دوجانبه را نیز فراهم می‌کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا