کسب و کار

راهنمای خرید بهترین باتری شارژی و شارژر باتری از سایت لدوباتری

چکیده : من اینجا هستم تا پس از دوازده سال کار در پاساژ امجد تهران به شما یاد دهم که چه باتری یا شارژی برای خود بخرید که نخواهید پول خود را دور بریزید!

دوست دارم صادقانه مطلبی بنویسم و اطلاعاتم را بعنوان یک وارد کننده در زمینه قطعات الکترونیک علی الخصوص باتری و شارژر باتری در اختیار شما قرار دهم، از خودم که بخواهم بنویسم ، فعالیت من از دوازده سال قبل در پاساژ امجد تهران شروع شد و کم کم راه واردات را یاد گرفتم و امسال تصمیم گرفتم تا فروش اینترنتی را نیز کنار فروشگاه حضوری راه اندازی کنم ازین رو سایت لدوباتری را طراحی کردم.

همه ما در منزل از وسایلی استفاده میکنیم که از باتری به عنوان منبع انرژی استفاده میکند در ساده ترین وسایل مثل ساعت یا کنترل تلوزیون یا تلفن بیسیم همه از باتری استفاده میشود، باتری ها یا شارژی هستند یا غیرقابل شارژ ، باتری های شارژی را میتوان به دفعات شارژ کرد که در بسیاری از باتری های قابل شارژ این کار تا بیشتر از هزار بار قابل انجام است و یا از باتری های آلکالاین یا باتری غیرقابل شارژ استفاده می کنیم که منظور از باتری های آلکالاین باتری هایی هستند که معمولا از سوپرمارکت ها تهیه میکنیم و تنها یکبار قابل استفاده هستند و پس از تمام شدن شارژ باتری باید آن را دور بیاندازیم.

در انتها اگر اطلاعات این مقاله برایتان مفید بود میتوانید نمونه باتری ها را در سایت لدوباتری مشاهده کنید،

خرید باتری شارژی با طول عمر بالا

از نظر اقتصادی استفاده از باتری شارژی مقرون به صرفه تر می باشد شاید بپرسید چرا! برای فروشندگان در بازار یا مارکت ها منفعت در این است که به شما باتری های غیرقابل شارژ بفروشند به این ترتیب شما مجبورید تندتند باتری ها را تعویض کرده و باتری قبلی را دور بیاندازید و شاید شما ندانید که مثلا باتری های قلمی یا نیم قلمی شارژی وجود دارند که شما میتوانید آن را باتری های معمولی جایگزین کنید و بارها آن را شارژ نمایید این باتری ها قیمت بیشتری نسبت به باتری های غیر قابل شارژ دارند اما از همه لحاظ مقرون به صرفه هستند و داخل سایت لدوباتری هم موجود هستند.

باتری قلمی اصل یا باتری قلمی با کیفیت ، کدام را میخواهید؟

شاید این تجربه را داشته باشید که به طور  مثال یک باتری قلمی میخرید که از همان اول، کار نمیکند یا پس از یک تایم خیلی کوتاه باید آن را دور بیاندازید ، زیرا اکثر این باتری ها فیک و بی کیفیت هستند ،  باتری های سایت لدوباتری از برند مکسل هستند برند مکسل یک برند چینی است ولی باکیفیت است و چون واردات و سفارش ساخت آن با نظارت خود مجموعه لدوباتری صورت میگیرد از کیفیت بالایی برخوردار هستند، چندین سال است این برند جایگاه خود را در بازار به دست آورده و شاید نام آن را نیز شنیده باشید.

موضوع دیگری که در زمینه خرید باتری وجود دارد برندهای فیکی هستند که به جای برند اصلی به شما میفروشند به طور مثال برند پاناسونیک را در نظر بگیرید اگر بخواهید این نوع برند اصل را خرید کنید امروز ، یک باتری قلمی شاید بیشتر از ۷۰۰ هزار تومان قیمت داشته باشد زیرا با توجه به تحریم ها و قیمت دلار و همچنین هزینه واردات و گمرکی و سایر هزینه ها قیمت آن بالا خواهد بود.

 در صورتی که در بازار برندهای غیراصل پاناسونیک نیز وجود دارد ما در سایت لدوباتری نیز برند پاناسونیک غیراصل را جهت فروش داریم ، اما برندهای غیراصل نیز درجه بندی دارند و برند پاناسونیک داخل سایت لدوباتری با کیفیت است.

خرید ۲ مدل باتری تلفن بیسیم پاناسونیک پرکاربرد

شاید ندانید که دارید برای تلفن بیسیم خود از نوعی از باتری شارژی استفاده میکنید، یعنی باتری های تلفن بیسیم شما از نوع قابل شارژ می باشد ،همچنین باید بدانید که مثلا برای تلفن بیسیم مارک پاناسونیک میتوانید از باتری شارژی با برندهای دیگری استفاده کنید، فقط کافیست مدل تلفن بیسیم خود را با باتری هایی تلفن بیسیم سایت لدوباتری مطابقت دهید و ببینید آن را پشتیبانی می کند مثلا اکثر تلفن های بیسیم پاناسونیک با این دومدل باتری سازگار هستند :

  • باتری تلفن پاناسونیک مدل HHR-P107 
  •  باتری تلفن بی سیم پاناسونیک P104
باتری تلفن بیسیم پاناسونیک در لدوباتری

 این دو مدل داخل فروشگاه لدوباتری موجود است.

۳ نکته برای خرید اینترنتی شارژر باتری با کیفیت بالا

حال که کمی با خرید باتری آشنا شدید باید بدانیم که این باتری های شارژی نیاز به شارژ کردن دارند که باید با وسیله یک کابل به شارژر یا با آداپتوری به برق متصل شود و باتری شما را شارژ کند، نکات خرید شارژر باتری را نیز به عنوان یک مبدل انرژی برایتان میگوم،  نکته اول را در همین ابتدا بگویم هیچ وقت سعی نکنید باتری های آلکالاین یا همان باتری های غیرشارژی را در شارژر قرار داده و شارژ کنید این کار فایده ای ندارد و به شارژر شما آسیب جدی وارد میکند.

نکته دوم از خرید شارژر های ارزان اجتناب کنید این شارژرها اغلب چراغ فول شارژ ندارند که شما متوجه شوید چه زمان شارژ باتری های شما کامل شده و یا به رنگ سبز دربیایند و ممکن است ساعت ها باتری خود را بیهوده در شارژر بگذارید و متوجه نشوید چه زمانی فول شارژ می شود که این کار عمر باتری شما را به شدت کاهش میدهد، و نکته سوم این است که برای شارژ کردن از استفاده از شارژر هایی که ولتاژ باتری شما را پشتیبانی نمیکند خودداری کنید زیرا با این کار عمر باتری و شارژر خود را کاهش میدهید، شارژر هایی که در سایت ledobattery.comوجود دارد برای باتری های مختلف وجود دارد.

در نتیجه مجموعه لدوباتری با شناخت کامل و اطلاعات کافی خوشحال می شود، تا سوالات شما عزیزان را قبل از هر خرید پاسخ دهد ، در صورت نیاز میتوانید با ما تلفنی مشورت کنید تا بتوانید با آرامش خیال خریدی عالی را تجربه کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا