کسب و کار

راهنمای خرید کرسی برقی با لحاف و میز کرسی باکیفیت

کرسی یکی از وسایل گرمایشی است که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت. این دستگاه در حال حاضر به یک تقاضای بزرگ تبدیل شده است و بسیاری از برندها شروع به تولید کرسی های برقی کرده اند. در زمستان نشستن جلوی تلویزیون و گذاشتن پاها زیر کرسی حس خوبی دارد.

این نوع کرسی‌های جدید معمولا سبک هستند و به همین دلیل می توانید جای آن ها را در خانه عوض کرده و در فصل گرم سال جمع آوری کنید. کرسی های برقی در اصل نوعی بخاری برقی هستند که در طرح های مختلف تولید می شوند. در این مقاله به بررسی راهنمای خریدکرسی برقی با بهترین برند می پردازیم.

انواع المنت‌ها در کرسی‌های برقی

از المنت‌ ها در ساخت کرسی های برقی استفاده می شود. این قطعه انرژی الکتریکی را به گرما تبدیل می کند، بنابراین مدل آن بسیار مهم خواهد بود. در ادامه بهترین محصولات مورد استفاده در کرسی های برقی را به شما معرفی می کنیم.

  • المنت فلزی
  • المنت سرامیکی
  • المنت سفالی
  • المنت هالوژنی
  • المنت شیشه‌ای هالوژنی

بهترین مارک کرسی برقی کدام است؟

کرسی‌ های برقی از انواع مختلفی ساخته می شوند که ویژگی های آنها یکسان است و در برخی موارد می تواند متفاوت باشد، مانند تنظیم دما، وجود ترموستات و مکانیزم خاموش شدن خودکار. در این قسمت از مقاله شما را با بهترین کرسی برقی آشنا می کنیم.

  • برند ناسیونال
  • برند اخوان فرید
  • برند پیراسته
  • برند مهسان سازه
  • برند پارین

فواید استفاده از کرسی

فواید استفاده از کرسی

درمان بیماری های ناشی از رطوبت

طب سنتی تاکید زیادی بر گرم نگه داشتن اعضای بدن در ماه های سرد دارد، به خصوص عضلات پشت، بنابراین استفاده از کرسی مفید تلقی می شود. نشستن زیر گرمای کرسی، گرمای لازم را به قسمت هایی از بدن که نیاز است می رساند و از بروز مشکلات ناشی از سرما جلوگیری می کند.

بهبود دستگاه گوارشی

گرم نگه داشتن کف پا و کف دست می تواند به طور موثری عملکرد سیستم گوارشی را بهبود بخشد. علاوه بر این، وضعیت قرار گرفتن کف دست و کف پا نیز برای سلامت اعضای داخلی بدن بسیار موثر است. استفاده از کرسی باعث می شود گرما به دورترین نقاط بدن مانند مچ دست، کف دست و پا برسد، آنها را از سرما محافظت می کند، بدن در معرض سرما قرار می گیرد و باید از آنها محافظت کنیم.

کاهش درد مفصلی

هوای سرد در زمستان بیماری های مزمن مفصلی مانند زانو و کمر درد را تشدید می کند. در زمستان از گرمای آن زیر کرسی استفاده کنید تا به تسکین درد مفاصل کمک کنید.

تعادل گردش خون

در فصل سرد، تمرکز گردش خون برای محافظت از اندام های حیاتی مانند قلب، مغز و کلیه است. سرما باعث انقباض ماهیچه ها، بسته شدن منافذ پوست و انقباض عروق خونی می شود. نشستن زیر کرسی باعث تعادل گردش خون در اطراف و در مرکز بدن می شود.

دفع الکتریسیته ساکن

جنس لحاف کرسی نخ و پشم است که می تواند الکتریسیته ساکن بدن را دفع کند و در برابر اسید و قلیایی مقاومت کند و افراد را آرام کند.

خونرسانی بهتر

همانطور که همه ما می دانیم کار مغز استخوان خون سازی است و به آرامی زیر کف پا گرم می شود و مغز استخوان شروع به کار می کند و عمل خون سازی را تقویت می کند.

تقویت حافظه

با توجه به اطلاعات فوق، نشستن زیر کرسی باعث تقویت عملکرد خون ساز، تسریع خون رسانی به مغز، افزایش دمای سلول های مغز، افزایش فعالیت مغز و تقویت حافظه می شود.

بهبود آرتروز

در زیر کرسی، بدن از داخل گرم می شود و با گرم کردن پاها، مشکلات و بیماری هایی مانند آرتریت، روماتیسم، زانو درد، کمردرد و دیسک درد بهبود می یابد.

درمان دیابت

گرم شدن ملایم کرسی سودا و بلغم اضافی را از بدن خارج می کند و تاثیر مثبتی بر لوزالمعده دارد و قند خون را کاهش می دهد و در نتیجه دیابت را درمان می کند.

تنظیم ترشح غدد

کرسی ترشح ماده ای است که هورمون های بدن را تنظیم می کند، می تواند غدد بدن را تنظیم کند و برای خانم هایی که از دیسمنوره رنج می برند بسیار مفید است.

نکاتی که پیش از خرید کرسی برقی باید بدانید:

نکاتی که پیش از خرید کرسی برقی باید بدانید:

اندازه کرسی

یکی دیگر از فاکتورهایی که در خرید این محصولات باید به آن توجه کرد سایز و اندازه آن است. اگر افراد زیادی از کرسی استفاده می کنند، توصیه می کنیم یک کرسی برقی بزرگتر تهیه کنیم، شاید بهتر است یک گرم کننده بهتر داشته باشیم زیرا کرسی بزرگتر انرژی را هدر می دهد.

علامت استاندارد

همانطور که از میدانید کرسی برقی وسیله ای است که برای روشن شدن و آماده به کار شدن نیاز به برق دارد. بنابراین، هنگام خرید کرسی های برقی، مهم است که به برند سازنده و علامت استاندارد آنها توجه کنید. علامت استاندارد نشان دهنده این است که کرسی برقی خریداری شده دارای استانداردها و ایمنی لازم برای استفاده چه از نظر طراحی و چه از نظر ساخت می باشد.

مصرف انرژی

همانطور که گفته شد، کرسی های برقی چه با استفاده از لامپ های بزرگ یا بخاری برقی گرما تولید کنند، باید به میزان انرژی مصرفی توجه کرد. امروزه به برکت پیشرفت علم و فناوری محصولاتی با مصرف انرژی کم و خواص الکتریکی قابل قبول تولید و به بازار مصرف عرضه می شود. این وسایل در مقایسه با استفاده از لامپ های قدیمی کم مصرف بسیار مقرون به صرفه هستند و همچنین از هدر رفتن انرژی در خانه شما جلوگیری می کنند. پس هنگام خرید کرسی های برقی دقت کنید که از انرژی کمتری مصرف کنید.

تنظیم اتوماتیک دما

یکی از مزایای استفاده از کرسی برقی با کیفیت بالا این است که می توان دما را به طور خودکار از طریق کرسی  تنظیم کرد و در نتیجه مصرف برق را کاهش داد. به این ترتیب وقتی المان های کرسی گرم می شوند جریان قطع می شود و در نتیجه از مصرف زیاد برق جلوگیری می شود. گفته می‌شود، اگر کرسی ها به دلخواه شما گرم می‌شوند، لازم نیست برای خاموش کردن آن‌ها بلند شوید.

مقاوم در برابر حرارت و دمای بالا

از آنجایی که این محصولات وظیفه تامین انرژی حرارتی را بر عهده دارند، مهم است که آنها و تمامی مصالح مورد استفاده در ساخت و ساز در برابر حرارت و دمای بالا مقاوم باشند.

قیمت‌ کرسی برقی

کرسی برقی نیز مانند تمامی وسایل الکترونیکی انواع و اقسام مختلفی دارد که در هنگام انتخاب و خرید مدل های مختلف ممکن است با قیمت های متفاوتی مواجه شوید. بهتر است وقتی کالای مورد نظر خود را پیدا کردید قیمت میز کرسی های برقی مختلف را به صورت آنلاین مقایسه کنید تا بتوانید بهترین محصول را با کمترین قیمت خریداری کنید. به یاد داشته باشید محصولاتی که قیمت پایین تری نسبت به سایر محصولات دارند کیفیت خوبی ندارند و باید کیفیت آنها را زیر سوال برد.

سخن پایانی

کرسی یکی از قدیمی ترین وسایل گرمایشی است که در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که استفاده از کرسی زغالی می تواند باعث بروز حوادث شود، تولیدکنندگان تجهیزات گرمایشی شروع به تولید کرسی های برقی با ظرفیت های گرمایشی متفاوت کردند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا