کسب و کار

راه های ساده ثروتمند شدن کدامند

بسیاری از مردم پول و ثروت را دوست دارند و در تمام طول عمر خود تلاش می کنند تا بتوانند زندگی راحت و پس اندازی خوب داشته باشند. پولدار شدن آنچنان هم کار سخت و نشدنی نیست، فقط کمی صبر و حوصله و دانش پول جمع کردن می خواهد. در ادامه همراه ما باشید تا شما نیز با حوزه هایی که سود زیادی را برای دیگران به ارمغان آورده اند، آشنا شوید.

کبک چیل ایرانی

قیمت کبک چیل را می توانید از سایت کبک دریافت کنید، فقط کافی است با مشاورین واحد فروش در تماس باشید.

کبک چیل گونه ای کمیاب و بسیار زیبا از انواع کبک بوده و این پرنده از نوع بومی کشور ایران محسوب می شود.

کبک چیل از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که می توان به بدن فربه، باله های کوتاه، رنگ نارنجی و خاکستری، سرعت بالا در دویدن و غیره اشاره کرد.

کبک چیل نوعی بسیار زیبا از انواع کبک ها به شمار می رود و البته صادرات این پرنده به کشور های دیگر انجام می شود.

سود حلال در قرآن

انصاف از کلمه نصف می آید و به این معناست که اگر طرف مقابل منصف باشد (یعنی او هم خودش دارای این صفت باشد) و از قیمت خرید و فروش شما مطلع شود، آن مقدار که سود کردید را برای شما حلال بداند.

در مورد تجارت و سود حلال در قرآن به این موضوع اشاره می ‌کند که باید رضایت داشته باشند اما منظور از رضایت برای کسی است که خودش منصف باشد.

ممکن است به کسی بگویید که من خودم این کالا را ۱۰۰۰ تومان خریدم چه قیمتی به شما بدهم که شما راضی باشید و او بگوید ۱۰۰۱ تومان، منظور ما این نیست.

 اما اگر کسی منصف باشد ممکن است بگوید شما ۱۰۰۰ تومان خریدید و اگر آن را ۱۵۰۰ به من بدهید راضی هستم.

پس منظور از انصاف برای شخصی است که خود طرف مقابل هم منصف باشد، اگر شما منصف هستید می توانید یک بار خودتان را جای خریدار بگذارید.

سود حلال در قرآن

سود مشارکت

هر فعالیت مشارکتی با سود مشارکت و میزان سودآوری هایی همراه می باشد که می توان آن را بین عاملان و فعالان تقسیم نمود.

فعالیت های مختلف سرمایه گذاری که در کشور در حال انجام می باشد می تواند یکی از مهم ترین عواملی باشد که سرمایه داران ضمن شناخت حوزه های مختلف فعالیتی برای آغاز مشارکت های خود در آن ها اقدام نمایند.

این مسئله می تواند بین سرمایه داران و کارگذاران مشارکت هایی را آغاز نمایند تا هر دو طرف از بهترین سودآوری ها بهره مند شوند. توجه به این مسئله از سوی سرمایه داران می تواند در بهترین شرایط منجر به سرمایه گذاری های مطمئن و پربازده نماید و می توانید با ما در این عرصه ها فعالیت نمایید.

سود مشارکت

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا