کسب و کار

درآمدم را با یک روش نوین چند برابر کردم

یک فرد باهوش، تحصیل ‌کرده و موفق می ‌تواند در یک لحظه به یک فرد ترسو تبدیل شود که فقر تمام ذهنش را کنترل می ‌کند و بزرگ‌ ترین آرزوی اقتصادی‌ اش این است که در دوران بازنشستگی از نظر مالی تأمین باشد که این طرز فکر بسیار غلطی می باشد و من به منظور اینکه در آینده دچار این اشتباه نشوم کارمندی را رها کردم و با کمی تحقیق کسب و کاری را با سرمایه ی مشتری راه اندازی کردم و توانستم در مدت زمان کوتاهی به درآمد شکفت انگیزی برسم و به یک فرد پولدار تبدیل بشوم.

پارچه نمدی طرح دار

پارچه های نمدی از پارچه های با قدمت زیاد در کشور هستند که روش تولید آنها با دیگر پارچه ها متفاوت می باشد. در هنگام تولید این نوع پارچه ها از دستگاه بافت استفاده نمی شود و تنها با ضربه و فشار بالا این مدل پارچه ها تولید می گردند، در تولید پارچه های نمدی طرح دار و ساده از الیاف پشمی استفاده می‌ شود. مرغوب ترین نوع این محصول در سایت آی نمد قابل خریداری می باشد.

این الیاف با طی نمودن عملیات مختلف مثل نمد مالی کردن و همچنین فشار به یکدیگر تنیده می‌ شوند و یک پارچه محکم را تولید می‌ کنند. به دلیل این که الیاف پشمی گران هستند امروزه برای تولید پارچه های نمدی از الیاف مصنوعی هم استفاده می شود.

طرز تهیه ترشی مخلوط زعفرانی

در طرز تهیه ترشی مخلوط زعفرانی آمده است که ابتدا باید کلمها را بشویید و آنها را خرد کنید و سپس آنها را داخل آب جوش بریزید و به مدت ۱۴ دقیقه بگذارید تا بمانند در مرحله بعد باید پوست پیاز را جدا کنید و سپس آن را با روغن نباتی تفت دهید تا نرم شود.

سپس هویجها را باید تمیز بشویید و به صورت نوارهای نازک آنها را برش دهید نیم لیتر آب را باید در قابلمه ای بریزید و روی آتش قرار دهید و هنگامی که آب جوشید باید شکر، نمک، سرکه، زعفران، گشنیز و پیاز را به آن اضافه کنید‌.

مواد تهیه ترشی را می توانید به صورت درشت خرد کنید یا می توانید آنها را رنده و چرخ نمایید ترشی کلم سفید لیته یکی از انواع ترشیهای رنده شده است به همین دلیل به آن ترشی لیته می گویند.

طرز تهیه ترشی مخلوط زعفرانی

طرز تهیه ترشک زردآلو

در واقع زردآلو همچون گیلاس زرد یکی از میوه های پرطرفدار تابستانی است که قیسی به عنوان یک خوراکی خوشمزه از این میوه لذیذ تهیه و مورد استفاده قرار می گیرد. طرز تهیه ترشک زردآلو در بالا آمده است و می توانید آن را برای یک عصرانه و برای خانواده خود درست نمایید. تفاوت و فرق زردآلو و قیسی آن در واقع تنها در میزان آب و مزه خاصی است که این دو دارند می باشند. بیشتر افراد به خوردن انواع ترشی ها همچون ترشی انبه علاقه زیادی دارند و بسیار طرفدار ترشی ها هستند.

طرز تهیه ترشک زردآلو

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا