اقتصادی

بازدهی ۸ درصدی بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته

بیت‌کوین در جریان معاملات دیروز تا محدوده ۲۹ هزار دلار ریزش کرد اما دوباره تغییر روند دارد و تا ۳۳ هزار دلار رشد کرد.

به گزارش روند بازار، بیت‌کوین در جریان معاملات دیروز تا محدوده ۲۹ هزار دلار ریزش کرد اما دوباره تغییر روند دارد و تا ۳۳ هزار دلار رشد کرد.

این روزها سیگنال‌های خوبی زیادی از جمله افزایش خرید سرمایه‌گذاران بزرگ و افزایش مقبولیت بیت‌کوین در کشورهای آمریکای جنوبی بعد از پذیرش بیت‌کوین از سمت السالوادور به بازار می‌رسد اما بازار برخلاف تصورها نتوانست مقاومت ۴۰ هزار دلار را پشت سر بگذارد و حدوده ۱۰ هزار دلار ریزش کرد.

حالا سوال اصلی فعالان بازار این است که بازار چه می‌شود؟

شاخص RSI در ارز دیجیتال بیت‌کوین از محدوده اشباع فروش خارج شده و همین موضوع هم باعث شد تا بیت‌کوین دوباره گاردی صعودی بگیرد.

امیرحسین نام‌آور، کارشناس بازارهای مالی در رابطه با بیت‌کوین گفت: به نظرم بیت‌کوین یک بار دیگر تا محدوده ۴۰ هزار دلار رشد می‌کند و بعد اگر بتواند این محدوده را پشت سر بگذارد می‌تواند اعداد بالاتری را فتح کند و روند صعودی می‌شود اما اگر نتواند ۴۰ هزار دلار را پشت سر بگذارد دوباره ریزش داریم.

این کارشناس در رابطه با محدوده‌های حمایتی معتبر بیت‌کوین گفت: به نظرم اگر بیت‌کوین دوباره روندی نزولی داشته باشد و محدوده ۳۰ هزار دلار را از دست بدهد اولین محدوده حمایت معتبر بین ۲۴ تا ۲۷ هزار دلار است و اگر این ناحیه از دست برود امکان ریزش تا محدوده ۱۹ هزار دلار هم وجود دارد.

بازار از دیروز تا امروز

بازار رمزارزها از دیروز تا امروز بیش از ۷ درصد رشد کرده است . این درحالیست که بازار دیروز حدود ۱۴ درصد ریزش کرد و بیت‌کوین محدوده معتبر ۳۰ هزار دلار را هم از دست داد.

بازدهی هفتگی ارزها به شدت نزولی است اما کارشناسان عقیده دارند احتمالا بازار یک بار دیگر تا محدوده ۴۰ هزار دلار رشد کند.

بازار رمزارزها از دیروز تا امروز بیش از ۷ درصد رشد کرده است

اکثر ارزها در جریان معاملات یک هفته گذشته حدود ۳۰ درصد ریزش کردند و مارکت‌کپ بازار رمزارزها به شدت کاهش پیدا کرده است و این موضوع بسیار برای بازار نگران کننده است.

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا