اقتصادی

نرخ گوشت در بازار روند نزولی به خود گرفته است

رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: با توجه به تامین و عرضه گسترده گوشت وارداتی در کنار تولید داخل، بازار گوشت قرمز در ثبات و آرامش به سر می‌برد.

به گزارش روند بازار، منصور پوریان گفت: با توجه به فراوانی تولید داخل و واردات گسترده، بازار گوشت قرمز در ثبات به سر می برد.

به گفته او، با اضافه شدن تامین سبد گوشتی شاهد قیمت واقعی لاشه و دام خواهیم بود.

پوریان از کاهش قیمت ۳۰ تا ۴۰ هزارتومانی قیمت گوشت خبر داد و گفت: با توجه به تامین گسترده گوشت وارداتی، نرخ گوشت در بازار روند نزولی به خود گرفته است.

رئیس شورای تامین کنندگان دام ادامه داد: بنابر آمار سالانه یک میلیون تا یک میلیون و ۲۰۰ هزارتن گوشت قرمز در کشور مورد نیاز است که ۸۵۰ تا ۹۰۰ هزارتن آن از محل تولید داخل تامین می‌شود.

او گفت: هرچه به ماه‌های پایانی پاییز می‌رسیم، وضعیت بازار گوشت بهتر خواهد شد که بر این اساس در حوزه بازرگانی دام باید فضا را برای تولیدکننده داخل ایجاد کنیم‌.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا