کسب و کار

رپورتاژ و بک لینک چه تاثیری بر روی سایت دارد؟

رپورتاژ و بک لینک چیست؟

رپورتاژ که در زبان انگلیسی به ادورتوریال معروف است به یک مقاله تبلیغاتی یا خبری گفته میشود که شما در مورد خدمات، محصولات، سایت و… خود در یک سایت معتبر مطلب درج میکنید و خدمات، محولات و … شما به طور غیر مستقیم توسط سایت معتبر به دیگران معرفی میشود، کسانی که مقاله و محتوای شما را مطالعه میکنند با خدمات و محصولات یا سایت شما آشنا میشوند.

در نوشته ای که به سایت معتبر ارائه میدهید تا داخل سایتش قرار دهد، میتوانید بک لینک هایی قرار دهید که به سایت شما اشاره کند که معمولاً تعداد این بک لینک ها شامل ۳ تا ۵ بک لینک فالو میشود و در صورتی که متن شما به خوبی نوشته شده باشد و کاملاً جامع و خوانا باشد، نظر خواننده را جلب میکند و باعث کلیک کردن و ورود به سایت شما و در نهایت خرید از شما میشود.

برای مثال به احتمال خیلی زیاد متوجه یک سری تبلیغات و نوشته ها در سایت ها مختلف با عنوان «پولدار شدن قط در یک سال» یا مثلاً «درمان قطعی ریزش مو در یک ما کاملاً گیاهی» که در واقع تمامی این ها نوشته هایی هستد که با این عنوان ها ما را به خواندن سایت دعوت میکند، تمامی این مطالب غیر مستقیم جزو رپورتاژ آگهی ها محسوب میشوند، بیشتر کاربران سایت های مختلف هنگامی که تبلیغاتی در سایت میبینند، علاقه ای به خواندن و نگاه انداختن به تبلیغ را ندارند پس باید متن و عنوان آن به گونه ای نوشته شود که کاربر را نسبت به سایت و نوشته کنجکاو کند تا بر روی سایت کلیک کند و از آن بازدید کند، در این صورت رپورتاژ آگهی شما یک رپورتاژ موفق محسوب میشود.

خرید رپورتاژ آگهی

در کنار خرید و بازدید از سایت شما رپورتاژ ها تاثیر بسیاری در رتبه گوگل سایت شما دارد و بحث سئو و بهینه سازی سایت بسیار مهم است، در واقع اشخاصی که کسب و کار دارند بیشتر به این دلیل به فکر خرید رپورتاژهای خبری هستند که یک بک لینک قوی دائمی گرفته باشند.

و همانطور که میدانید بک لینک ها نیز تاثیر بسزایی در سئو دارند، خصوصاً بک لینک هایی که توسط رپورتاژ از سایت های دیگر درفت میشود مسقیماً در رتبه وب سایت و میزان ورودی سایت تاثیر خواهد گذاشت، در قدیم و تا به الان سئو کاران از بک لینک های بسیاری استفاده کرده اند که امروزه بسیاری از آنها هنوز هم موثر و جواب گو هستند و بسیاری از آنها تاثیری بر روی سایت ندارند و برخی نیز باعث افت سایت میشود.

https://batoyar.com/service/reportage-service/

بک لینک حرفه ای

یکی از مهم ترین فاکتور های رتبه بندی سایت در گوگل تعداد و کیفیت بک لینک های سایت است، در واقع بک لینک شامل لینک هایی میشود که از سایت های اینترنتی دیگری گرفته شده است، این بک لینک های گرفته شده در واقع به معنی پیشنهاد، تبلیغ و معرفی سایت است، در این هنگام وقتی گوگل متوجه میشود که سایت شما توسط سایت های دیگر معرفی شده است به آن بیشتر بها میدهد.

رپورتاژ

برای مثال دقیقاً مانند موقعی که آشنایانتان از مغازه ای تعریف میکنند و شما اعتمادتان به آن مغازه بیشتر میشود، از سایت های مورد اعتماد بک لینکی که میگیرید برای سئو بسیار با ارزش میباشد، به عبارتی دیگر یک رای اعتماد از یک سایت به یک سایت دیگر است.

اما بر طبق تحقیقاتی توسط متخصصان شده است، الگوریتم موتور های جست و جوی گوگل لینکی که از هر سایتی با هر شرایطی دریافت شده باشد را قبول نمیکند و برای سئو سایت مفید نیست، برای مثال یک سری از تبلیغات در سایت ها که گوگل آنها را خرید لینک محسوب میکند این تبلیغات مانند تبلیغاتی هستند که به صورت ستونی در کنار سایت های پر بازدید موقتاً قرار میگرند که دیگر از نظر گوگل و سئو کاران قابل تایید نیستند و احتمال پنالتی شدن سایت نیز وجود دارد.

در واقع برای موتور های جست و جوی گوگل مهم این است که شما چه تعداد بک لینک در سایت های معتبر دارید، با گرفتن بک لینک از سایت های معتبر، کلیک های شما افزایش پیدا میکند و همچنین با این کار بازدید سایت بالا میرود و در سئو نیز تاثیر زیادی دارد.

https://batoyar.com/service/backlink-service/

تاثیر رپورتاژ و بک لینک

بهتر این است که متن رپورتاژی که میخواهید به سایت معتبر بدهید و از آن بک لینک بگیرید، با سایت و کسب و کار شما همخوانی داشته باشد به این دلیل که با این کار جواب بهتر و بیشتری برای ارتقا سایتتان در سئو خواهید گرفت.

بک لینک

برای مثال اگر کار شما مربوط به ساختمان یا چیز های مانند آن، مثل «لوله کشی، بنایی، تشخیص ترکیدگی لوله، نشت یابی لوله با دستگاه، بازسازی، تعمیرات و…» است، بهتر است که به سایت های معتبری رپورتاژ آگهی دهید که به این موضوعات مربوط باشد، به این نوع بک لینک ها بک لینک های تخصصی گفته میشود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا