کسب و کار

زندگی ام را با ثروتم از نو ساختم

وقتی صحبت از روش ثروتمند شدن در ایران به میان می‌آید ذهن اغلب افراد به سمت کسب ‌وکارهای کلیشه‌ای معطوف می‌شود. من با تجارت مبل شغلی متفاوت را با ثروتی نجومی تجربه کردم.

مبل پلاستیکی حصیری

از جمله کالاهایی که امروزه بازار مخصوص به خود را پیدا کرده مبل پلاستیکی حصیری می باشد که قیمت مناسبی دارد و در میان طرفداران مبلمان فضای باز جایگاه بخصوصی دارد. استفاده از کالاهای پلاستیکی باعث می شود که اضافه کردن پسماندهای آنها به محیط زیست کمتر شود و قطع درختان به منظور ساخت مبلمان چوبی کاهش یابد.

بازرگانی هیراد پلاست قصد دارد که این مقاله را در راستای افزایش آگاهی شما در رابطه با  تهیه کنند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با ریز نکات مربوط به قیمت مبل پلاستیکی حصیری و خرید آن آشنا شوید.

مبل سلطنتی با چوب روس

مبل سلطنتی با چوب روس، یکی از بهترین و زیباترین مبل های موجود در بازار است که همواره با استفاده از بهترین چوب ها و پارچه ها تولید می شود.

یکی از چوب های با کیفیتی که در تولید مبلمان سلطنتی به کار گرفته می‌ شود، چوب روس است

این چوب ها به دلیل شکل برش پذیری راحت، طرح های منبت بسیار زیبایی داشته که با ظرافت و دقت طراحی شده استک

انتخاب یک مبل تاثیر مستقیم و بسزایی در رنگ و روی دکوراسیون منازل دارد، پس بهتر است مبل های سلطنتی که یک مبل اشرافی و لوکس ساخته می‌ شود را انتخاب نماییدک

در حال حاضر نمونه های بسیار جذابی از آن با بهترین درجه کیفی با چوب های روس تولید می شود.

مبل سلطنتی با چوب روس

مبل چستر بدون دکمه

قیمت مبل چستر بدون دکمه با توجه به عواملی همچون کیفیت اسفنج و کفی مبل، نوع دوخت لمسه و همچنین کیفیت و مرغوبیت پارچه به کار رفته در مبلمان مشخص می شود.

در شرایط کنونی بازار داخلی و با افزایش لحظه ای قیمت ارز قیمت مبلمان نیز دستخوش تغییراتی شده است و با قیمت های متفاوتی در بازار به فروش می رسد.

مبل چستر بدون دکمه با قیمتی حدوداً بین ۸ میلیون تا ۱۳ میلیون متغیر بوده و به عوامل ذکر شده در بالا بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به محصول و راهنمایی و مشاهده انواع محصولات می توانید به وب سایت ما مراجعه نموده و یا با شماره های درج شده تماس بگیرید.

مبل چستر بدون دکمه

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا