اقتصادی

نیم میلیون مسکن ویژه نیروهای مسلح ساخته می‌شود

دبیر قرارگاه مسکن نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه نیم میلیون مسکن برای نیروهای مسلح در کشور ساخته می‌شود، گفت: قرارگاه مسکن نیروهای مسلح پیگیر انجام این مهم است.

به گزارش روند بازار، سرتیپ دوم پاسدار علی ساری در گفتگو با خبرنگار مهر، از تشکیل قرارگاه مسکن نیروهای مسلح در کشور خبر داد و ابراز کرد: این قرارگاه با هدف پیگیری وضعیت مسکن برای نیروهای مسلح، تشکیل شده تا هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تأمین و ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکن برای نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه و نیروی انتظامی و همچنین وزارت دفاع در برنامه وجود دارد، ابراز کرد: هدف قرارگاه رفع مشکل مسکن برای نیروهای مسلح در سراسر کشور است.

دبیر قرارگاه مسکن نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه بسترهای لازم برای مسکن نیروهای مسلح فراهم شده است، ابراز کرد: عملیات ساخت ۱۰۴ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور آغاز شده است.

ساری با بیان اینکه این واحدها از ده الی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، تاکید کرد: برای ۱۰۰ هزار واحد مسکونی دیگر نیروهای مسلح نیز در کشور زمین تأمین شده و کار ساخت و ساز همچنین عقد قرارداد و اخذ پروانه ساخت از شهرداری‌ها در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه جلساتی با استانداران و شهرداران و همچنین ادارات کل راه و شهرسازی سراسر استان‌های کشور برگزار می‌شود، گفت: در ۲۲ بهمن سال جاری نخستین واحدهای مسکونی تحویل می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا