کسب و کار

سرور مجازی آلمان

سرور مجازی آلمان، بخشی از یکی سرور آلمانی است که آن سرور، در دیتاسنتری در کشور آلمان نگهداری می شود. مرکز داده یا همان دیتاسنتر مکانی است که برای نگهداری سرورها تدارک دیده شده و از نظر تامین برق و اینترنت پرسرعت، تامین دمای پایین برای خنک نگه داشتن سرورها و تامین امنیت از لوازم گران قیمت آن ها، در استانداردهای بالایی قرار دارد.

یکی از دیتاسنترهای مشهور جهان، هتزنر (Hetzner) است که در کشور آلمان واقع شده است. سرورهایی که در این دیتاسنتر همه چیز تمام قرار دارند، به آخرین سخت افزار روز دنیا مجهز شده اند و از لحاظ سرعت، کیفیت و امنیت، در سطح بسیار بالایی قرار دارند. همچنین این سرورها به اینترنت پرسرعت بین المللی متصل هستند. ترکیب این قابلیت بعلاوه آیپی ثابت کشور آلمان، که هنگام خرید سرور مجازی آلمان به شما اختصاص داده می شود، می تواند بسیار کاربردی و مفید باشد که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

گفتیم که سرور مجازی یا همان VPS که مخفف عبارت Virtual Private Server است، بخشی از یک سرور اختصاصی می باشد. اما سوال اینجاست که چگونه می توان یک سرور را به بخش های مختلف تقسیم کرد؟ جواب این است که با نصب نرم افزارهای مجازی ساز، می توان این کار را انجام داد. اگر یکی از نرم افزارهای مجازی ساز، مانند VMWare را روی یک سرور اختصاصی نصب کنید، به وسیله آن می توانید سیستم های مختلف، با سیستم عامل ها و سخت افزارهای مختلف و کاملا مجزا، روی سرور اصلی خود تعریف کنید. البته شما این امکان را کامپیوتر شخصی خودتان هم دارید و می توانید با نصب یک مجازی ساز روی سیستم‌تان، یک یا چند سیستم مجازی بسازید و به هرکدام از آن ها، منابع سخت افزاری مانند پردازنده، رم و حافظه مجزایی اختصاص دهید و برای هرکدام از آن ها سیستم عامل جدایی نیز نصب نمایید. همانطور که گفته شد، این سرورهای مجازی، با وجود اینکه روی یک سرور ساخته می شوند، اما کاملا از یکدیگر جدا هستند. همین مسئله نیز باعث می شود که وی پی اس ها، سرعت و امنیت بسیار بالایی داشته باشند.

خرید سرور مجازی المان

خرید سرور مجازی المان

خرید سرور مجازی آلمان به کسب و کارهایی که وبسایت هایی با بازدید بالا، دارای صفحات و سفاراشات زیادی هستند توصیه می شود. قیمت وی پی اس آلمان نیز به موارد مختلفی بستگی دارد. سه مورد از مهم ترین موارد تاثیرگذار در قیمت vps عبارت است از مکان قرار گیری سرور، سخت افزار به کار رفته در آن و شرکت ارائه دهنده سرویس.

مکان قرار گیری سرور مجازی آلمان، قاره اروپا و کشور آلمان است. پس طبیعی است که این سرویس، از سرویسی مانند سرور مجازی ایران، گران تر باشد. زیرا به راحتی قابل دسترسی نیست و برای کارهایی مانند تعویض قطعات سرور، باید هزینه زیادی صرف کرد. از طرفی منابعی که سرور مجازی شما دارد، می تواند بسته به نیاز شما تغییر پیدا کند. به همین دلیل است که وی آی پی هاست، پلن های مختلفی را با منابع مختلف، برای شما تدارک دیده است که هرکس بسته به نیاز و بودجه ای که دارد، بتواند سرویس مخصوص خودش را تهیه کند. یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت سرور مجازی آلمان، شرکت های هاستینگ هستند که هرکدام با میزان سود مشخصی کار می کنند و قیمت ها را نیز بر همان اساس تنظیم می نمایند. وی آی پی هاست، ارائه دهنده باکیفیت‌ترین و ارزان ترین سرویس vps آلمان، در راستای مشتری مداری و حمایت از کسب و کارها، این سرویس را با کمترین میزان سود ممکن ارائه می دهد تا برای شما مشتریان عزیز، قابل خریداری باشد.

سرور مجازی آلمان ارزان | سرور المان رایگان

سرور مجازی آلمان، روی سرور های کشور آلمان قرار دارد. پس بدیهی است که هزینه نگهداری سرور و تعمیر یا تعویض قطعات آن، بیشتر از سرورهایی که داخل ایران هستند، باشد. از طرفی، شما امکان نصب کنترل پنل هایی مانند cPanel، Direct Admin و Plesk را روی سرور مجازی خود خواهید داشت. تمام این کنترل پنل ها، دارای نسخه اصلی و اورجینال هستند که هرکدام از آن ها قیمتی معادل با صدها دلار دارند. همه این امکانات باعث می شود که سرور المان رایگان، دیگر معنایی نداشته باشد.

اما وی آی پی هاست برای رفاه حال مشتریان و جهت حمایت از بیزینس های ایرانی، با کاهش سود خود، از قیمت پیشنهادی برای کاربر می کاهد و سرور مجازی آلمان را ارزان تر از رقبا ارائه می دهد.

سرور مجازی آلمان وی آی پی هاست

سرور مجازی آلمان وی آی پی هاست

پس از انتخاب سرویس مورد نظر و پرداخت وجه، وی پی اس آلمان به سرعت به شما تحویل داده شده و مشخصات آن به ایمیل شما ارسال می شود. با قابلیت مقیاس پذیری خوبی که وی آی پی هاست در اختیار مشتریان قرار می دهد، شما می توانید به سرعت، منابع سرور مجازی آلمان خود را افزایش دهید. به عبارت دیگر، شما بدون اینکه نیاز به تغییر یا پس دادن سرویس فعلی خود داشته باشید، می توانید با پرداخت مابه‌التفاوتی که برای شما درنظر گرفته می شود، منابع بیشتری دریافت کنید.

همچنین پس از دریافت سرویس، پنل مدیریتی مخصوصی در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید به راحتی و بدون نیاز به نصب نرم افزار خاصی، سرور مجازی آلمان خود را به صورت کامل مدیریت کنید. شما با استفاده از این پنل، می توانید وضعیت فعلی سرور خود را مشاهده کرده و میزان استفاده از منابع را مانیتور کنید. می توانید از لیست سیستم عامل هایی که برای شما آماده شده است، یکی را به دلخواه انتخاب کرده، به راحتی و با یک کلیک ساده، روی سرور مجازی‌تان نصب کنید. می توانید بدون نیاز به نصب نرم افزار و از طریق VNC به سرور مجازی خود متصل شوید. همچنین می توانید سرور مجازی خود را خاموش، روشن یا ری استارت کنید.

در سرورهای مجازی آلمان، از تکنولوژی به نام رید (Raid)، برای پیشگیری نسبت به از بین رفتن اطلاعات شما، استفاده شده است. همچنین نصب به‌روز ترین آنتی ویروس ها بر روی سرور، برای جلوگیری از نفوذ به وی پی اس شما، از دیگر مزایای خرید وی پی اس آلمان وی آی پی هاست می باشد.

درمورد مزایای خرید سرور مجازی آلمان از وی آی پی هاست، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تحویل فوری سرویس پس از پرداخت فاکتور
  2. آپتایم بالا (نزدیک به ۱۰۰ درصد) و پایداری شبکه عالی
  3. امکان نصب سیستم عامل های مختلف از میان توزیع های متنوع لینوکس و ورژن های مختلف ویندوز سرور
  4. استفاده از نسل جدید هارد های پرسرعت NVMe
  5. مناسب برای راه اندازی سیستم هاستینگ با امکان نصب کنترل پنل هایی مانند سی پنل، دایرکت ادمین، پلسک و …
  6. ارائه آیپی v4 و v6 اختصاصی ثابت کشور آلمان
  7. پورت پرسرعت ۱۰ گیگابیت روی سرور
  8. منابع سخت افزار کاملا اختصاصی و بدون افت کیفیت
  9. استفاده از فایروال (Firewall) قدرتمند سخت افزاری
  10. پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی در ۷ روز هفته

مزایایی که ذکر کردیم، برای تمامی وی پی اس های وی آی پی هاست می باشد. به عبارت دیگر، شما با خرید سرور مجازی از وبسایت vip host، می توانید از تمام این مزایا، بهره مند شوید. برای خرید سرور مجازی آلمان یا سرور مجازی هلند ارزان و باکیفیت، به وبسایت شرکت هاستینگ وی آی پی هاست به آدرس vip-host.ir مراجعه نمایید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا