اقتصادی

۳ دستاورد مهم کاردانو در سال ۲۰۲۱

روز گذشته شرکت امورگو، بازوی تجاری کاردانو از دستاوردهای این شرکت در سال ۲۰۲۱ رونمایی کرد. امورگو که در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده، یک شرکت فناوری بلاکچین جهانی است که راهکارهایی را برای توسعه‌دهندگان، استارتاپ‌ها، شرکت‌ها و دولت‌ها فراهم می‌کند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، روز گذشته شرکت امورگو، بازوی تجاری کاردانو از دستاوردهای این شرکت در سال ۲۰۲۱ رونمایی کرد. امورگو که در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده، یک شرکت فناوری بلاکچین جهانی است که راهکارهایی را برای توسعه‌دهندگان، استارتاپ‌ها، شرکت‌ها و دولت‌ها فراهم می‌کند. توسعه اپلیکیشن‌های شرکتی، ایجاد ابزارهای توسعه‌دهنده، سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها و ارائه محتوای آموزشی بلاکچین از خدمات این شرکت است. این شرکت دفاتری در سنگاپور، ژاپن، آمریکا، هند و اندونزی دارد.

متصل‌کننده کیف‌پول‌ یوروی

در آخرین روزهای ماه جولای، امورگو اعلام کرد که کیف پول یوروی به زودی از پلتفرمی برای تعامل با اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز رونمایی می‌کند. ویژگی‌ای که با اجازه دادن به سرمایه‌گذاران برای انجام عملیات با این سرویس‌های غیرمتمرکز از طریق کیف‌پول یوروی نقشی کلیدی در نقل و انتقال رمزارز ایفا خواهد کرد.

یوروی که از سوی امورگو توسعه داده شده، یک کیف پول سبک برای کاردانو است که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی و با اطمینان ارزهای دیجیتال را از طریق اپ موبایل یا افزونه‌های مرورگر ذخیره، ارسال یا دریافت کنند.

ایجاد وسیله سرمایه‌گذاری بلاکچین ۱۰۰ میلیون دلاری کاردانو

در یک کنفرانس خبری در ۲۷ سپتامبر، امورگو اعلام کرد که یک صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری را راه‌اندازی کرده که روی « استارتاپ‌های نوپا و شرکت‌های در مرحله رشدی متمرکز روی ایجاد راهکارهای موثر اجتماعی» سرمایه‌گذاری می‌کند.
این ابزار سرمایه‌گذاری شامل دو نهاد مستقل است، امورگوی آفریقا و شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه امورگو.

راه‌اندازی دو برنامه آموزشی کاردانو

امورگو در یک یادداشت در سایت خود نوشت که واحد آموزش این شرکت قرار است « دو دوره آموزشی کاردانو در سال جاری برگزار کند. این دو دوره برای دولوپرهای بلاکچین با سابقه تکنیکال و همچنین افراد علاقمند به یادگیری بلاکچین خواهد بود.»
آکادمی امورگو تا به حال بیش از ۷۵۰۰ جلسه آموزشی و بیش از ۱۱۵۰ ساعت محتوای آموزشی آنلاین تولید کرده و در مجموع برای بیش از ۲۵۰۰ نفر از ۲۵ کشور مختلف گواهی آموزشی صادر کرده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا