اقتصادی

شقه گوسفندی هر کیلو ۳۵۵ هزار تومان

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: قیمت کنونی هر کیلو شقه گوسفندی ۳۵۰ تا ۳۵۵ هزارتومان بوده که نسبت به قبل تغییری نداشته است.


به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای علی اصغر ملکی گفت: اکنون هرکیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۳۵۰ تا ۳۵۵ هزار تومان به مغازه دار و با احتساب ۱۰ درصد سود در خرده فروشی ها عرضه می شود.

به گفته او، با توجه به شرایط مساعد بارش در غرب کشور، دامداران به سبب استفاده از علوفه مجانی و سنگین کردن وزن دام ها تمایلی به عرضه ندارند.

ملکی متوسط قیمت هرکیلو دام در استان های مختلف را ۱۶۵ تا ۱۷۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: نرخ کنونی دام نسبت به قبل تغییری نداشته است و تنها برخی افراد با اذعان انباشتگی دام به دنبال دریافت مجوز صادرات هستند.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: اکنون قاچاق دام به عراق و امارات در حال انجام است به طوریکه عرضه دام از غرب به تهران به سبب نگهداری دام از سوی دامداران برای افزایش وزن یا فروش به دلار به تجار عراق و امارات انجام نمی شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا