کسب و کار

شیرینی ذرت مرا به یاد شیرینی ثروت می اندازد

هرکدام از ما شاید از خوردن ذرت در کنار عزیزانمان خاطراتی شیرین داشته باشیم اما خاطره من از ذرت فکر می کنم شیرین تر از هر خاطره ی دیگری باشد زیرا ذرت همان چیزی بود که توانست مرا ثروتمند نماید و شیرینی اش را برای من چندین برابر کند.

ذرت شیرین

اگر دوست دارید غذاهایی لاکچری و خاص داشته باشید حتما از این ذرت شیرین در تزئین غذاهایتان استفاده کنید کافیست یکبار از این ذرت قرمز استفاده کنید آن وقت در میان رنگهای مختلف ذرت تنها ذرت قرمز رنگ را خریداری می کنید چون واقعا طعم بی نهایت خوشمزه ای را دارد. ذرت رنگی حلقه ای می تواند به رنگ زرد، سبز، بنفش و قرمز نیز باشد که البته این رنگها در ایران بسیار کم می باشند و بیشتر در ایران ذرت به رنگ زرد یافت می شود، اما امکان دسترسی به این رنگها  نامیسر نمی باشد و به راحتی می توانید این نوع ذرتها را خریداری کنید.

ذرت منجمد

امروزه مصرف خوراکیهای فانتزی در بین افراد بسیار پر طرفدار شده است که یکی از این خوراکیهای خوشمزه ذرت منجمد می باشد که با توجه به استقبال زیاد از آن بسته بندی منجمد آن به صورت شیرین و با درج مشخصات بر روی آن در حجمهای عمده به صورت فله ای در بازار به فروش می رسد.

بیشترین تولیدات محصولات زراعی برای ماندگاری بیشتر به صورت منجمد بسته بندی و به فروش می رسد که یکی از نمونه های موجود در بازار ذرت شیرین است که برای تهیه ذرت مکزیکی معمولا به کار می رود و علاوه بر ذرت مکزیکی در غذاهای دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

ذرت منجمد

ذرت علوفه ای

از محصولات مورد نیاز و اساسی که در هر گاوداری مورد نیاز است ذرت علوفه ای فله است که سهم زیادی در بالا بردن کیفیت خواهد داشت که با قیمت خوب در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

ذرت از محصولاتی است که سالانه در زمینهای زیادی زیر کشت می رود تا بتواند نیاز مشتریان را تامین کند چراکه ارزش غذایی بسیار زیادی برای دامها داشته و به همین علت می تواند حجم شیر دریافتی آنها را به میزان زیادی افزایش داده و راندمان کاری دامداران را بالا ببرد. توجه داشته باشید که قیمت ذرت علوفه ای بر اساس تازگی و کیفیت و چگونگی عرضه تعیین می شود و دامدارانی که قصد تهیه آن را دارند باید این نکات را حتما مد نظر قرار داده تا با قیمتی مناسب محصولی با کیفیت و سالم را تهیه کنند زیرا در غیر این صورت ممکن است بهای پرداختی با کیفیت مطابقت نداشته باشد و خریدار دچار ضرر شود.

ذرت علوفه ای

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا