اقتصادی

سهم ۶۵ درصدی صنعتگران قمی از صادرات کفش ماشینی کشور

رئیس انجمن کفش ماشینی قم گفت: ۶۵ تا ۷۰ درصد از کل صادرات کفش ماشینی کشور در بخش کفش‌های صنعتی توسط صنعتگران قمی تولید می‌شود.

به گزارش روند بازار، رئیس انجمن کفش ماشینی قم نیز در این نشست از اشتغال مستقیم و غیر مستقیم بیش از ۳۵ هزار نفر در صنعت کفش ماشینی قم خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی در این زمینه فعالیت می‌کنند و ۶۵ تا ۷۰ درصد از کل صادرات کشور در بخش کفش‌های صنعتی توسط صنعتگران قمی تولید می‌شود.

شعبان‌زاده با اشاره به ارزش دلاری صادرات کفش ماشینی گفت: سالانه ۱۱۰ میلیون دلار کفش ماشینی از ایران به کشور‌های عراق، افغانستان، پاکستان، اوگاندا، تاجیکستان، ارمنستان و… صادر می‌شود.

وی برپایی نمایشگاه کفش ماشینی در بهمن ماه سال گذشته را یک نقطه عطف در این صنعت عنوان کرد و گفت: مجموعا ۴۸۶ تاجر خارجی از ۳۴ کشور و بیش از ۲۳ هزار نفر بازدید کننده داخلی از محصولات این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش مرکز نمایشگاههای بین المللی استان قم در سال ۱۴۰۲ دو نمایشگاه تخصصی در زمینه صنعت کفش برگزار خواهد شد.

نمایشگاه تخصصی کفش و صندل قم ۱۴۰۲

اولین نمایشگاهی که قرار است در سال ۱۴۰۲ برگزار شود، نمایشگاه تخصصی کفش و صندل قم است که در دو سالن ۱ و ۲ مرکز بین المللی نمایشگاه استان قم از تاریخ ۲۶ دیماه لغایت ۲۹دیماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

نمایشگاه تخصصی صنعت کیف و کفش ماشین آلات و محصولات پوست و چرم قم ۱۴۰۲

و دومین نمایشگاه تخصصی در زمینه ماشین آلات و مواد اولیه کیف، کفش و صندل در اسفندماه ۱۴۰۲ با عنوان نمایشگاه تخصصی صنعت کیف و کفش ماشین آلات از تاریخ ۸ لغایت ۱۱ اسفندماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا