اقتصادی

پروانه های کسب وکار ظرف سه روز صادر می شود

وزیر اقتصاد گفت: از امروز تمامی مجوزهای کسب وکار بدون مراجعه حضوری و از طریق درگاه ملی مجوزهای کسب وکار صادر می شود.


به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای سید احسان خاندوزی گفت: با همکاری وزارت صمت از امروز تمامی پروانه های کسب وکار بدون مراجعه حضوری و بدون کاغذ بازی از طریق درگاه ملی مجوزها بررسی و ظرف سه روز پس از ثبت درخواست پروانه کسب صادر می شود.
به گفته وزیر راه وشهرسازی، پیش از این استعلام متعددی از جمله دوره گذراندن سربازی استعلام احراز هویت برای صدور مجوزها لازم بود و با توجه به آنکه ما نمی خواستیم به مرد وعده الکی بدهیم؛ بنابراین از چند وقت پیش یک بار تمامی دستگاه ها بدون یک برگ کاغذ استعلام ها را چک کردیم و همواره الکترونیکی تمامی اقدامات را انجام دادیم.

او درخصوص ثبت شکایات هم گفت: زمانی که افراد مراجعه می کنند در کار پوشه یک دکمه شکایت وجود دارد و اگر متقاضی خودش مجوز نمی خواهد و صرفا جهت شکایت قصد ثبت کردن اطلاعات دارد، با ورود به درگاه مجوزها در نوار بالا یک دکمه شکایت وجود دارد و شکایت ها را ثبت کند و امیدوار هستیم در این مدت وزارت صمت با این تحول مهم شاهد کمترین شکایت ها باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا