اجتماعی

طوفان سیستان ۱۳۴۶ نفر را راهی بیمارستان کرد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع طوفان و ریزگرد در منطقه سیستان یک‌هزار و ۳۴۶ نفر به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مراجعه و سه نفر نیز تا کنون به دلیل کاهش میدان دید فوت کردند.

به گزارش روند بازار، مجید محبی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در پی موج جدید وزش باد در منطقه سیستان از ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه تاکنون در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز یک هزار و ۳۴۶ نفر از مردم این منطقه‏ راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند که از این تعداد ۹۰ نفر اکنون بستری هستند.

وی افزود: مشکل تنفسی، قلبی و چشمی از عمده مشکلات مردم در این مدت بوده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در پی تصادف رخ داده ناشی از کاهش میدان دید نیز سه نفر فوت شدند.

وی ادامه داد: تمامی نیروهای ‏امدادی و خدمات‌رسان در مسیرهای ارتباطی منطقه سیستان آماده‌باش ‏هستند تا در صورت نیاز اقدام به کمک‌رسانی به شهروندان کنند.‏

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا