اقتصادی

فروش فوری خودرو فیدلیتی ویژه تیر و مرداد ۱۴۰۲

شرایط فروش فوری فیدلیتی در دو تیپ از امروز شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ ویژه کسانی که در سامانه یکپاچه فروش خودرو ثبت نام کرده بودند آغاز شد.

به گزارش روند بازار به نقل از بانک اول، شرایط فروش فوری خودرو فیدلیتی در دو تیپ از امروز شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح ویژه کسانی که در سامانه یکپاچه فروش خودرو مشمول تحویل با موعد تحویل شهریورماه ۱۴۰۲ شده اند، در سایت فروش شرکت بهمن موتور بمدت یک هفته فعال شد.

سود ثبت نام بهمن موتور فیدلیتی پرایم

فیدلیتی پرایم ۵ نفره و ۷ نفره در پیش فروش بهمن موتور به قیمت نمایندگی ۱۴۰۲ عرضه شده است. اختلاف قیمت این دو خودرو با قیمت روز بازار آزاد خودروهای مونتاژی مشخص می‌کند، خریداران تیپ ۱ حوالی ۴۹۷ میلیون و تیپ ۲ نزدیک به ۵۴۲ میلیون تومان سود خواهند کرد. البته این سود غیرقطعی است و ممکن است قیمت بازار آزاد تا موعد تحویل که هفته آخرین شهریورماه می‌باشد تغییر کند.

جزییات زمان تحویل فیدلیتی

شرایط فروش فوری فیدلیتی پرایم تابستان ۱۴۰۲
رنگ قابل عرضهسفید و مشکی
تریم کابینمشکی
سود انصرافسالانه ۱۷.۵ درصد
جریمه تاخیرماهانه ۲.۵ درصد
موعد تحویلهفته آخر شهریور ۱۴۰۲ 

سایت ثبت نام بهمن خودرو فیدلیتی پرایم

نحوه واریز وجه بهمن موتور آنلاین است و صرفا از طریق سایت فروش خودرو بهمن موتور به آدرس http://bahman.iranecar.com امکان پذیر است.

ریزش قیمت نمایندگی فیدلیتی ۱۴۰۲

قیمت فیدلیتی پس از اعلام قیمت جدید خودروهای مونتاژی از سوی شورای رقابت در تیرماه ۱۴۰۲ کاهش پیدا کرده است. شورای رقابت قیمت نمایندگی فیدلیتی پرایم ۵ نفره با با کاهش ۴۰ میلیون تومان و قیمت فیدلیتی پرایم ۷ نفره را با کاهش ۴۱ میلیون تومانی در تیرماه به‌روز کرد. این اختلاف مربوط به مقایسه با قیمت نمایندگی بهمن موتور در اردیبهشت ۱۴۰۲ است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا