کسب و کار

فقر و بی پولی به خاطراتم پیوست

با توجه به رشد افزون دنیا تکنولوژی امروزه نیز ترفند های فروش نیز بسیار تغییر کرده، و بهترین راه این می باشد که ما نیز به عنوان عرضه کننده و تامین کننده خودمان را بروز نگه داریم، تا فروش بالایی را تجربه کنیم. من با آشنایی یک مجموعه تجاری با سابقه در حوزه صادرات توانستم بروز ترین آموزش های فروش و جذب مشتری را فرا بگیرم، و در حال به عنوان تاجر در ایران شناخته شوم و سود بالایی را بدست آورم.

رسیدن به خاک سفت در دفینه

در قدیم برای اینکه اجناس قدیمی و با ارزش خود را دور از دسترس دزدان قرار دهند آن را در جایی در زیر زمین و در زیر خاک مدفون می کردند.

خاک روی دفینه انواع متعددی دارد و تشخیص رسیدن به خاک سفت در دفینه می تواند شما را در دست یابی آن کمک زیادی نماید.

اما دفینه چیست و چرا به این نام صدا می زنیم در واقع علت این نام گذاری این می باشد افرادی که اشیاء قیمتی خود را درون زمین پنهان می کنند یا به قولی آن را دفن می کنند.

به همین علت به آن دفینه می گوییم یعنی چیزی که در زمین دفن شده است که این اشیاء می تواند سکه طلا یا گردنبند یا دستبند طلا باشد.

هر چیز گران بهایی که دارای ارزش زیادی می باشد بنابراین ممکن است یک کتاب نیز به عنوان دفینه در اعماق زمین دفن شده باشد.

خاکهای زیادی روی گنجها می باشد و عنوان دقیق و مشخصی ندارد به عنوان مثال روی یک دفینه ممکن است خاک رس یا خاک آهک هیدارته و یا حتی ماسه بادی نیز باشد.

زمان پخت لپه

خیساندن حبوبات از جمله لپه باعث می شود نفخ آن گرفته شود، برای آنکه بدانیم زمان پخت لپه چند ساعت است و چقدر باید خیس بخورد دو نکته مهم است.

اول اینکه لپه ما خوش پخت است یا دیر پخت دوم اینکه لپه را برای چه نوع غذایی می خواهیم، چون مدت پخت برای هر غذا فرق دارد، بهتر است بین ۸ تا ۱۲ ساعت لپه ها را در آب بخیسانیم.

برخی نیز آن را از ابتدای شب تا فردا ظهر در آب می خیسانند که در این صورت لپه شما خیلی سریع می پزد.

برخی نیز آن را فقط ۶ ساعت با آب جوش در فلاسک می خیسانند که بسیار زود نرم می شود و مدت زمان پخت بسیار کمتری را از شما می گیرد.

اگر میخواهید خورشت ها و غذا های خوشمزه از لپه تهیه کنید باید اولا از مراکز معتبر به خرید لپه خوش پخت اقدام نمایید و دوما طرز تهیه آن را به درستی بدانیم ما در مجموعه خود بهترین را به شما ارایه می دهیم. 

زمان پخت لپه

زمان پخت لوبیا چیتی

از حبوباتی که بسیار دیر میپزد می توان به لوبیا چیتی اشاره کرد که سوال این است که زمان پخت لوبیا چیتی چقدر است سه الی چهار ساعت طول میکشه تا بپزد.

البته اگر از قبل خیس نشده باشد اما اگر آن را از قبل خیس کرده باشید و در زودپز قرار دهید فقط یک ساعت طول می کشد تا بپزد.

اگر میخواهید نفخ خوراک لوبیا چیتی را بگیرید و همچنین آن را زودتر بپزید از شب قبل درون آب خیس کنید و کمی جوش شیرین درون ظرف بریزید و بگذارید یک روز از آن بگذرد.

بعد به دلیل خطرناک بودن جوش شیرین حتما آن را آبکشی کرده و چند بار بشویید و بعد با کمی نمک بگذارید روی گاز تا بپزد.

برای پخت سریع لوبیا چیتی درشت چیکار کنم اگر عجله دارید و واقعا نمیدانید با آب جوش کتری نیم ساعت خیسش کنید و سپس لوبیا چیتی را  درون قابلمه بریزید با کمی نمک بگذارید تا بپزد.

البته برای زودتر پختن آن می توانید در زود پز گذاشته و بگذارید به آرامی بپزد و حدود سه ربع الی یک ساعت بیشتر طول نمی کشد.

زمان پخت لوبیا چیتی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا