اجتماعی

فوت ۸۰ بیمار کرونایی/ ۳۸۶۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۳۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که فوت ۸۰ بیمار کرونایی قطعی شده است.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۲ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۳۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۷۳ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۰۸ هزار و ۴۲۲ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۸۷۷ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۵۴۹ هزار و ۶۴۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

وی ادامه داد: ۳ هزار و ۸۶۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

لاری افزود: تا کنون ۱۲ میلیون و ۲۲۱ هزار و ۲۷۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: در حال حاضر ۱۲ شهرستان قرمز و ۳۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت “از” و “به” شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است.

خبرنگار: مهسا شمس

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا