ورزش

قهرمانی کاملا ایرانی در لیگ برتر بسکتبال

کاپیتان تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: قهرمانی تیم پالایش نفت در لیگ برتر تنها با بازیکنان ایرانی محقق شد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرنگار مهر، سعید داورپناه شامگاه پنج شنبه در حاشیه کسب قهرمانی تیم پالایش نفت آبادان در لیگ برتر در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما تیمی بود که تنها پنج بازیکن داشت و در طول بازی‌ها هم شاید یکی دو نفر هم مصدوم می‌شدند، هیچ وقت تمرینات خوبی نداشتیم اما با اضافه شدن علی یار و مایک به تیم، تمرینات ما شکل خوبی به خود گرفت، همه بازیکنان از اردوی تیم ملی که آمدند شروع به تمرین کردند.

وی اظهار کرد: ثابت کردیم که قرار نیست همیشه بازیکنان خارجی‌ها بروند در ترکیب تیم‌های لیگ برتری تا تیم‌ها قهرمان شوند، با تلاش و غیرت همه ایرانی‌هایی که در زمین بودند توانستیم جام را بدون حضور حتی یک خارجی در تیم، ببریم، این یک فینال به طور کامل اورجینال بود.

کاپیتان تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: آبادان قهرمانی اش را با بازیکنان ایرانی کسب کرد و این بسیار مهم و ارزشمند است، در تاریخ بسکتبال دیده نشده که تیمی بدون بازیکن خارجی بتواند قهرمان لیگ شود.

داورپناه افزود: مدیریت ما همیشه همراه ما بوده و ما را حمایت کرده است و لذا از او خواهش می‌کنم که اگر قرار است ما به آسیا برویم و مقام بیاوریم باید خیلی زودتر مدیریت کرده و تیم را جمع کند، امیدوارم همه بتوانیم برای چند سال در این تیم کنار هم بمانیم و بازی کنیم، تیم به انسجام کامل رسیده و می‌توانیم رشد کنیم.

وی در پاسخ به اینکه اگر حق انتخاب داشته باشید آیا اولویت اولتان آبادان خواهد بود یا خیر گفت: به طور ۱۰۰ در صد اولویت نخست من تیم پالایش نفت آبادان است من کاپیتان تیم هستم و دوست دارم این جا باشم و برای مردم بازی کنم.

داورپناه افزود: دست هوادارانمان را می بوسم، امروز همگی از ساعت دو به سالن آمده بودند، من از این همه شور و حمایت تشکر می‌کنم و قدردان آنها هستم، شادی این قهرمانی را به سیل زدگان کشورمان تقدیم می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا