اقتصادی

قیمت انواع سکه و ارز در بازار/ دلار توافقی ۴۶۴۸۰ تومان‌

درجریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار کاهشی بود و دلار توافقی در صرافی‌ها با قیمت ۴۶ هزار و ۴۸۰ تومان خریداری شد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری فارس، نرخ دلار امروز و در لحظه تنظیم این گزارش، در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس با کاهش ۱۰۰ تومانی ۴۲ هزار و ۳۳۶ تومان و در بخش حواله‌ ۳۸ هزار و ۴۸۷ کشف شده است.

امروز در بازار ارز پایتخت، در زمان تنظیم گزارش دلار توافقی صرافی با قیمت ۴۶ هزار و ۴۸۰ تومان خریداری شد و با قیمت ۴۸ هزار و ۴۸۰تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با متوسط قیمت توافقی به قیمت ۴۹ هزار تومان معامله شد.

  • کاهش قیمت طلا دربازار

امروز سکه امامی (طرح قدیم) در بازار به قیمت ۲۳ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی جدید به نرخ ۲۶ میلیون و ۴۷۱ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار به قیمت ۱۵ میلیون و ۱۱۴ هزار تومان نرخ گذاری شد، ربع سکه نیز به نرخ ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی ۵ میلیون تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز با کاهش قیمت ۲۲ هزار تومانی نسبت به دیروز‌، دو میلیون و ۲۹۸ هزار تومان نرخ‌گذاری شد‌، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار نیز با کاهش ۹۰ هزار تومانی، ۹ میلیون و ۹۶۱ هزار تومان نرخ گذاری شد.

امروز هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) در بازار جهانی امروز با افزایش ۲ صدم درصدی نسبت به روز پیش‌، ۱۸۱۴دلار معامله شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا