اقتصادی

بیت‌کوین در محدوده ۴۲ هزار دلاری / روند صعودی بیت‌کوین ادامه دارد؟

بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته رشدی چهار درصدی را تجربه کرده است. بیت‌کوین حالا در محدوده ۴۲ هزار دلاری قرار دارد. آیا بیت‌کوین صعودی باقی می‌ماند؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، برای دومین روز متوالی قیمت بیت‌کوین با رشد مواجه شد. بیت‌کوین در امتداد خط روند صعودی خود در حال رشد است. خط روندی که از کف ۳۲ هزار و ۹۳۳ دلاری آغاز شده است. با توجه به این که قیمت بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه در سطخ ۴۱ هزار و ۷۸۴ دلاری قرار گرفته است، اعتماد سرمایه‌گذاران بیشتر شده است.

در حال حاضر بیت‌کوین با بیش از چهار درصد رشد نسبت به ۲۴ ساعت گذشته در سطح ۴۴ هزار و ۳۰۰ دلاری معامله می‌شود. حجم معاملات شبانه روز گذشته این ارز دیجیتال هم بالغ بر ۲۴ میلیارد دللار بوده که رشدی ۳۵ درصدی را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

اخبار مرتبط

بزرگترین ارز دیجیتال بازار برای ادامه روند صعودی خود سطح مقاومتی ۴۶ هزار دلاری را در پیش دارد و در صورت ریزش هم دو سطح ۴۰ هزار دلاری و ۳۵ هزار دلاری می‌توانند به عنوان سطوح حمایتی قدرتمند عمل کنند.

در نمودار روزانه، بیت‌کوین تشکیل یک مثلت صعودی داده است. قیمت‌های امروز حدود ۴۰ درصد بیشتر از کف ماه ژانویه است. با این حال دفعه قبلی که بیت‌کوین سطح حمایتی ۴۲ هزار و ۵۰۰ دلاری را از دست داد، سقوطی ۳۱ درصدی را تجربه کرده بود.

در آن روی سکه، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه سقوط کند و همچنین به صورت همزمان خط روند نزولی را بشکند، انگاه صبر سرمایه‌گذاران به سر خواهد آمد. این در حالی است که ناحیه حمایتی ۴۰ هزار دلاری همچنان پابرجاست.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا