اقتصادی

قیمت جدید فلزات اساسی در بورس فلزات لندن منتشر شد

امروز در بازارهای بورس فلزات لندن قیمت انواع فلزات منتشر شد که در یک ماه گذشته قیمت فلز مس به شدت افزایش یافته و فلز روی تقریباً سقوط آزاد داشته است.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری فارس، امروز در بازار بورس لندن قیمت انواع فلزات اساسی منتشر شد. بازار بورس لندن مرکز جهانی برای مبادلات فلزات صنعتی است. قیمتی که اینجا کشف می‌شود، به عنوان مبنای قیمت جهانی منظور می‌شود.

براساس این گزارش قیمت انواع فلزات اساسی امروز در بازار بورس لندن به این شرح ا ست:

فلز (تن)قیمت (دلار)
آلومینیوم۱۷۵۰
مس۶۰۵۵
روی۲۲۲۲
نیکل۱۳۰۷۰
سرب۱۸۹۳
قلع۱۷۳۲۰
آلیاژ آلومینیوم۱۴۰۵
ناساک۱۲۲۲
کبالت۳۴۵۰۰
طلا (اونس)۱۴۶۳.۸
نقره (اونس)۱۶.۶۵
فولاد قراضه۲۸۶
فولاد مفتول۴۴۴

بررسی گراف قیمتی فلز آلومینیوم نشان می‌دهد در یک ماه گذشته قیمت این فلز از ۱۸۰۴ دلار به ۱۷۴۹ دلار کاهش یافته است. نوسان قیمتی این فلز در طول یک ماه گذشته شدید بوده اما برآیند این نوسان‌ها منجر به کاهش ۵۵ دلاری در یک ماه گذشته شده است.

قیمت مس در یک ماه گذشته رشد شدید داشته، به طوری که از ۵۸۵۶ دلار به ۶۰۵۴ رسیده و رشدی نزدیک به ۲۰۰ دلار را تجربه کرده است. 

بیشترین افزایش قیمت فلز مس در یک هفته اخیر اتفاق افتاده است، به طوری که در یک هفته گذشته ۲۴۳ دلار رشد کرده است. 

بررسی گراف قیمتی روی نشان می‌دهد که قیمت این فلز طی یک ماه گذشته سقوط آزاد داشته به طوری که از ۲۵۳۷ دلار به ۲۲۲۱ دلار رسیده؛ یعنی افت ۳۱۶ دلاری را تجربه کرده است. 

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا