اقتصادی

قیمت درهم، شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

قیمت درهم امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ نوساناتی دارد. در مدت اخیر درهم در بازار آزاد روند افزایشی داشته است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت درهم امارات در بازار امروز، شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ با افزایش ۰٫۰۲ درصدی نسبت به روز گذشته، به ۸۳۲۵ تومان رسیده است.

بر اساس گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، قیمت این ارز خارجی در شش ماه گذشته ۷٫۱۹ درصد، در یک ماه اخیر ۱۰٫۰۱ درصد و در یک هفته گذشته ۸٫۳۲ درصد رشد داشته است.

بر اساس اعلام این سایت، قیمت درهم امارات در سامانه سنا، با ۱٫۲۵ رشد، ۷۰۸۲ تومان ثبت شده. عملکرد این ارز، در شش ماه گذشته با ۶٫۱۲ درصد افت و در یک ماه اخیر با ۳٫۱ درصد همراه بوده. همچنین در یک هفته گذشته ۱٫۳۹ درصد رشد داشته است.

شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، نرخ برابری درهم امارات و آمریکا را ۳٫۶۷۳ اعلام کرده است.

عملکرد ارز ملی امارات در برابر دلار، در یک سال اخیر، ۰٫۰۲۴، در شش ماه گذشته ۰٫۰۲۴ درصد و در یک ماه اخیر ۰٫۰۲۴ رشد داشته است.

قیمت درهم در بانک مرکزی و کانون صرافان

از سوی دیگر، بانک مرکزی قیمت ارز ملی امارات (بانکی) را بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۱۱۴۳ اعلام کرده است.

همچنین امروز، متوسط قیمت درهم در سایت کانون صرافان ایران، ۷۴۸۴ تومان اعلام شده. حداقل قیمت در صرافی‌ها تاکنون، ۳۶۵۰ و حداکثر آن، ۸۶۰۰ تومان بوده است.

قیمت درهم یکی از متغیرهای موثر در قیمت دلار در بازار آزاد ایران است و می‌تواند بر روند افزایشی یا کاهشی آن اثر بگذارد. در روزهای اخیر قیمت دلار در بازار ایران از مرز ۳۰ هزار تومان گذشته است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا