اقتصادی

قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۲۳ آذرماه ۱۴۰۰

در صرافی‌های بانکی امروز دوشنبه قیمت دلار ۲۷ هزار و ۴۶۱ تومان ثبت شد. نرخ ارز صرافی ملی نیز ۲۷ هزار و ۴۷۰ تومان اعلام شد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز سه‌شنبه ۲۳ آذر با ۱۸ تومان کاهش، ۲۷,۴۶۱ تومان معامله شد. در طی معاملات امروز، ۲۷,۴۶۹ تومان بیشترین قیمت و ۲۷,۴۵۳ تومان کمترین قیمت ثبت شده برای دلار است.

نرخ صرافی ملی امروز به ۲۷۴۷۰ تومان رسید. قیمت دلار در بازار متشکل ارزی ۲۷۳۰۵ تومان اعلام شد.

پیام رکود از بودجه
شهاب موسوی، کارشناس بازارهای مالی درمورد بهترین بازارها برای سرمایه‌گذاری گفت: پیامی که از این لایحه می‌شود گرفت اگر تغییری نکند و اجرا شود این است که شرایط موجود با عمق بیشتری به ست رکود می‌رود.

او افزود: من در دلار توان رشد آنچنانی نمی‌بینم شاید حرکاتی که دلار اخیرا داشت بیشتر تحت تاثیر اصلاح ارزش لیر بوده است و تاثیر ترکیه بر ایران.

به گفته موسوی، فضای فعلی شدت بیشتری پیدا خواهد کرد و سرمایه‌گذار با بازاری مواجه می‌شود که سرعت گردش مالی و حجم معاملاتی در آن کاهش پیدا کرده است، در این شرایط کسی برنده است که پول داشته باشد، دوران رکود دوران خرید و تشنگی اقتصاد برای نقدینگی است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا