اقتصادی

جدیدترین قیمت برنج اعلام شد

قیمت انواع برنج + جدول قیمت کامل (۲۸ بهمن ۱۴۰۱)


به گزارش روند بازار به نقل از نبض بازار، برنج این غله مهم یکی از مواد اصلی برای تامین غذای بشر می‌باشد. می‌توان گفت حدود نیمی از جمعیت امروز جهان از این ماده تغذیه می‌کنند. در کشور ما ایران هم قوت غالب اکثر مردم و بسیار پرطرفدار است.

یک پلوی خوشمزه در کنار انواع خورشت‌های رنگارنگ از دیرباز زینت بخش سفره‌های ایرانی بوده است و به گذشت زمان هم چنان با ذائقه ما عجین و همراه است. برنج فواید مختلفی برای بدن دارد: انرژی روزانه مورد نیاز را تامین می‌کند، حرکات روده را بهبود می‌بخشد، ویتامین ب ضروری بدن را تامین می‌کند و میزان قند خون را تنظیم می‌کند.

قیمت انواع برنج ایرانی در میادین میوه و تره بار تهران اعلام شد که به موجب آن برنج دمسیاه، طارم و هاشمی با قیمت هر کیلوگرم ۱۰۲۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.

در تازه‌ترین نرخنامه این سازمان علاوه بر اعلام قیمت انواع برنج ایرانی، انواع برنج وارداتی (تنظیم بازار) تایلندی و هندی به ترتیب ۱۸۰۰۰ تومان و ۳۵۰۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. بر اساس این گزارش، قیمت انواع برنج ایرانی در میادین میوه و تره بار به شرح زیر اعلام شده است.

قیمت انواع برنج ایرانی و خارجی (۱۴۰۱/۱۱/۲۸)

نوع محصولوزنقیمت (تومان)
دمسیاه، طارم و هاشمی۱ کیلوگرم۱۰۲.۰۰۰
 قهوه ای۱ کیلوگرم۷۹.۰۰۰
معطر۱ کیلوگرم۶۵.۰۰۰
نیمدانه معطر۱ کیلوگرم۴۸.۰۰۰
نیمدانه پرمحصول۱ کیلوگرم۳۵.۰۰۰
هندی وارداتی دانه بلند ۱۱۲۱۱ کیلوگرم۴۳.۰۰۰
پاکستانی وارداتی۱ کیلوگرم۳۵.۰۰۰

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا